مشهد مقدس یکی از مهم ترین مقاصد سفرهای گردشگری و زیارتی  ورزرو هتل در ایران

 هتل آپارتمان ملال مشهد واقع در خیابان امام رضا (ع) نزدیک حرم مطهر امام رضا (ع) است.

این مرکز اقامتی یکی از بهترین هتل های سازمان گردشگری و میراث فرهنگی ایران به شمار می رود.

قابل ذکر است که هتل آپارتمان ملل مفتخر به داشتن چندین گواهی از رئیس سازمان گردشگری و میراث فرهنگی بر اساس مجموعه ای از خدمات بسیار خوب به زائران امام رضا (ع) است.

علاوه بر این ، این هتل مفتخر است که هدایای زیادی از نمایشگاه های گردشگری داخلی و خارجی به دلیل کیفیت خدمات ارائه شده دارد.

هتل آپارتمان ملل میزبان تعداد زیادی از بازدیدکنندگان از سراسر جهان از طریق واحدهای اقامتی مختلف مانند اتاق دو تخته یا دو تخته و آپارتمانهای 1 یا 2 یا 3 اتاق مجهز به امکانات خوب است.

علاوه بر این ، این هتل به عنوان اولین موزه-هتل در ایران شناخته می شود که دارای سماورهای قدیمی زیبا مربوط به مناطق مختلف ایران و سایر کشورها مانند روسیه ، آذربایجان ، ترکمنستان و غیره است.

قدمت برخی سماورها به 150 یا حتی 200 سال پیش برمی گردد.

هتل بسیار نزدیک به معروف ترین مرکز تجاری سنتی شهر به نام بازار رضا است و امکان خرید مغازه های با کیفیت بالا را به بهترین شکل ممکن دارد.

علاوه بر این ، سایر مراکز خرید تازه ساخته شده و هیجان انگیز مانند زیست خاور و الماس شرق نیز در فاصله کوتاهی برای مشتریان عزیز در دسترس هستند.

اگر علاقه مند به طبیعت با مناطق آب و هوایی عالی و مقاصد تفریحی هستید ، پارک کوهسنگی مشهد به عنوان قدیمی ترین تفرجگاه شهر به همه مسافران توصیه می شود.

مطمئن باشید که اقامت خوب و لذت بخش و رزرو هتل مشهد عالی را در این هتل آپارتمان بر اساس مبلغی که باید پرداخت شود تجربه خواهید کرد.

هتل پارمیدا مشهد به عنوان یکی دیگر از مراکز اقامتی واقع در فاصله نزدیک به حرم مطهر امام رضا (ع) شناخته می شود.

این هتل با 6 طبقه در خیابان معروف امام رضا ساخته شده است.

هتل پارمیدا شامل 91 اتاق با ظرفیت های مختلف مانند دو تخته یا دو تخته ، سه تخته ، چهار تخته و همچنین سوئیت های متنوع است.

قابل ذکر است که آکواریوم زیبا و هیجان انگیز لابی شامل بسیاری از ماهی های شگفت انگیز هنگام ورود هر مسافری را شگفت زده خواهد کرد.

لابی هتل تزئین شده با اشیاء متنوع را برای برگزاری جلسات مختلف از دست ندهید.

کسانی که به ورزشهای آبی علاقه دارند نیز می توانند روی این مرکز حساب کنند زیرا یک مجموعه ورزشی  بزرگ دارای استخر ، سونا و جکوزی است که راحتی و رضایت بیشتری را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.

در صورت تمایل ، ترانسفر رایگان از فرودگاه به هتل نیز با صحبت قبلی امکان پذیر است.

علاوه بر این ، از کافی شاپ هتل لذت ببرید که در آن می توانید یک نوشیدنی خوشمزه و همچنین دسر خوشمزه میل کنید.

خدمات تاکسی ، نمازخانه ، دسترسی رایگان به اینترنت و آسانسور از دیگر مزایای مهمانان است.

پرسنل حرفه ای و دوست داشتنی نیازها شما را برای یک اقامت در این هتل مشهد و سفر خوب محقق می کند.

اگر قصد دارید در مشهد مقدس اقامتی لذت بخش با قیمت مناسب داشته باشید ، هتل پارمیدا به شدت توصیه می شود.

اینجا می تواند یک انتخاب استثنایی برای کسانی باشد که ترجیح می دهند پس انداز کنند و پول کمتری خرج کنند و همچنین اقامتی خوب و رضایت بخش را تجربه کنند.

بدون شک مرکز اقامتی پارمیدا را می توان به دلیل کیفیت بالا و خدمات متنوع با هزینه های مناسب یکی از بهترین هتل های 3 ستاره مشهد دانست.

هیچ کس نمی تواند ظاهر زیبا و چشم نواز هتل پارمیدا را انکار کند.

اقامت خوبی داشته باشید.

هتل الماس مشهد را می توان یکی از اولین اولویت های مسافران برای اقامت و لذت بردن در شهر مشهد دانست.

موقعیت هتل در فاصله 5 دقیقه ای تا حرم امام رضا بسیار مناسب است.

علاوه بر این ، هتل الماس مشهد دارای دسترسی آسان به ایستگاه راه آهن ، فرودگاه و بازارهای شهر مانند بازار امام رضا و برخی از جاذبه های مهم مانند معبد نادر و گنبد خشتی است.

این هتل شامل خدمات و امکانات متنوعی است که سعی می کند اقامتی استثنایی و فراموش نشدنی را برای مسافران در فضایی دلپذیر فراهم آورد.

در اینجا ، مهمانان بر اساس سلیقه و امکانات مالی خود در طیف گسترده ای از اتاق ها و سوئیت ها مانند واحدهای اقامتی رویال با ظرفیت های مختلف استراحت می کنند.

یکی دیگر از نکات مثبت هتل الماس مشهد امکانات کامل و ویژه آن برای افراد معلول است که عاملی حیاتی برای ایجاد اقامتی راحت برای آنها است.

علاوه بر این خدمات تاکسی ، اتاق کنفرانس ، اتاق ملاقات ، سالن زیبایی زنان ، نگهبانی 24 ساعته ، اتاق مراقبت از کودکان ، خدمات پزشکی ، مرکز تجاری و خدمات خشکشویی از دیگر نکات درخشان هتل است که هرکدام می توانند خواسته های شما را برآورده کنند. 

قابل ذکر است که کارکنان هتل به زبان انگلیسی تسلط دارند تا توجه و رضایت بیشتر بازدیدکنندگان را از سراسر جهان جلب کنند.

در اینجا ، مهمانان همچنین می توانند از فضای سبز زیبا و دیدنی لذت ببرند که قطعاً لذت سفر را چندین برابر می کند.

از سوی دیگر ، دو رستوران برجسته به نام چشم انداز و الماس همراه با تعداد زیادی غذاها و نوشیدنی های با کیفیت بالا تهیه شده است نیز می تواند طعم های عالی را که در خاطرات شما درخشان باقی می ماند تحسین شما را برانگیزد.

علاوه بر این ، فروشگاه های مختلف نیز می توانند رضایت بیشتری را ارائه دهند و نیازی به بیرون رفتن از هتل نیست.