جارو مرکزی یکی از تجهیزات اصلی برای نظافت هر ساختمان است. امروزه در ساختمان ها راهکارهای مختلفی برای کاهش هزینه ها و انرژی مصرفی ، مورد استفاده قرار می گیرند. برای افراد زیادی سوال است که سیستم جاروبرقی مرکزی چیست ؟ در پاسخ می توان گفت که این سیستم متشکل از لوله ها، جاروی مرکزی و پریز ها در داخل ساختمان بوده که یکی از راهکارهای کارآمد نظافت در بسیاری از ساختمان ها است. علاوه بر آن پیاده سازی این سیستم در افزایش رفاه و آسایش ساکنین به دلیل کاهش سر و صدا و آلودگی هوا تأثیر به سزایی دارد. آن چه در نصب جاروی مرکزی توسط شرکت عمران مدرن اهمیت دارد، قیمت و نوع تجهیزات به همراه هزینه ناشی از لوله کشی آن است. جهت استعلام قیمت نصب جاروبرقی مرکزی در شرکت عمران مدرن می توانید از طریق شماره تلفن ۷۷۰۹۴۴۸۵-۰۲۱ و یا وبسایت omranmodern.com اقدام نمایید.

۱

در پاسخ به سوال سیستم جاروبرقی مرکزی چیست باید گفت که دیگر برای جاروی هر قسمت از ساختمان نیاز به جابه جایی دستگاه ها به صورت جداگانه نبوده و تنها کافی است که لوله خرطومی در محل پریز جاروی مرکزی قرار گیرد. برای این منظور پریز های مکنده در محل های مورد نیاز نصب شده و توسط لوله های توکار گرد ، خاک و آشغال ها را به دستگاه مکنده اصلی منتقل می کنند. بنابراین در زمان نیاز می توان در حداقل آلودگی صوتی و محیطی فضای مورد نظر را جاروب کرد.

سیستم جاروی مرکزی

اقدامات لازم برای تعیین قیمت سیستم جاروبرقی مرکزی چیست ؟ شناسایی بخش های مختلف ساختمان ، تعداد طبقات و همچنین کیفیت تجهیزات مورد استفاده است که در ادامه نکات مهم برای نصب سیستم جاروی مرکزی مورد بررسی قرار گرفته است.

پریز سیستم جاروبرقی مرکزی چیست

در پاسخ به سوال پریز سیستم جاروی مرکزی چیست می توان گفت که جایگاهی است که روی دیوار های یک فضا تعبیه می شود و برای جارو کشیدن فضا کافی است که لوله خرطومی به پریز وصل شود. تعداد و محل پریز های متصل به جاروی مرکزی ، متناسب با متراژ بخش های مختلف ساختمان و نیاز کارفرما متغیر است. به طور معمول این پریز ها در ارتفاع ۵۰ سانتی متری از سطح زمین نصب می شوند. قرارگیری این پریز ها لازم است به گونه ای باشد که حداکثر پوشش ممکن برای نظافت تمامی فضاها فراهم شود.

توجه به محل نصب پریز های مکنده در تعیین قیمت نصب سیستم جاروبرقی مرکزی بسیار مهم است. چرا که قرارگیری این تجهیزات ، نزدیک به سیستم های گرمایشی از قبیل شومینه ها، شوفاژ و ... می تواند هوابندی آن ها را دچار مشکل کند. با وجود اینکه در حال حاضر اکثر پریز های دارای درپوش هستند، توصیه می شود که از نصب سیستم جاروی مرکزی در فضا هایی با دمای بالاتر از ۲۵ درجه خودداری شود. همچنین جهت استعلام قیمت نصب جاروبرقی مرکزی در شرکت عمران مدرن می توانید از طریق شماره تلفن ۰۲۱-۷۰۹۴۴۸۵ و یا وبسایت omranmodern.com اقدام نمایید.

۲

بهترین مسیر برای نصب سیستم جاروبرقی مرکزی چیست؟

سایز لوله از عوامل بسیار مؤثر در تعیین قیمت جاروی مرکزی توسط شرکت عمران مدرن است. چرا که متناسب با قابلیت مکش جارو ، لوله ها با قطر های ۴۰ ، ۶۰ ، ۶۳ ، ۸۰ و ۱۰۰ میلی متر قابل استفاده هستند. در پاسخ به سوال بهترین مسیر برای نصب سیستم جاروبرقی مرکزی چیست باید گفت که انتخاب کوتاه ترین مسیر، تأثیر به سزایی در افزایش بازدهی سیستم دارد. در این حالت سعی بر آن است تا با انتخاب حداقل فاصله بین پریز و سیستم جاروی مرکزی ، مکش حداکثر حاصل شود. انواع مختلف لوله های خرطومی در طول های ۴ ، ۸ ، ۹ ، ۱۲ متر و غیره قابل تهیه هستند که قابلیت هماهنگی با سری های مختلف برای کاربردهای متنوع را دارا می باشند.

جاروی مرکزی چیست

جاروی مرکزی ، تجهیز اصلی در نصب سیستم جارو برقی مرکزی است که در تراس ، پاگرد ، پارکینگ و زیرزمین قابل نصب است. با این حل بهترین محل برای نصب جاروی مرکزی فضای باز است. چرا که فیلترها می توانند با هوای آزاد در ارتباط باشند. سیستم جاروی مرکزی در قیمت ها و برند های متنوع از طریق عمران مدرن قابل تهیه است.

روش های راه اندازی سیستم جاروبرقی مرکزی چیست ؟

روش های مختلف راه اندازی سیستم جاروبرقی مرکزی چیست ؟ در روش اول با اتصال لوله خرطومی به پریز مکنده ، سیستم فعال می شود. در دو روش دیگر مصرف کننده با فشردن دکمه روی لوله خرطومی و یا ریموت کنترل ، سیستم جارو برقی مرکزی را فعال می کند. در نصب مدل های متنوع سیستم های جاروی مرکزی توسط شرکت عمران مدرن ، می توان از لوله های خرطومی دارای نمایشگر برای نشان دادن وضعیت کیسه و قدرت مکش مکنده نیز استفاده شود.

۳

مزایای سیستم جاروبرقی مرکزی چیست

    • نبود گرد و خاک ناشی از عملکرد مکنده در فضای ساختمان

    • نبود سر و صدای عملکرد جاروی مرکزی

    • مکش بالای سیستم و قابلیت تنظیم مکش

    • دسترسی بالا در تمامی فضاهای ساختمان (نظافت خودرو در پارکینگ)

    • بازدهی بیشتر در کنار مصرف انرژی کمتر

    • طول عمر بالای سیستم

    • قابلیت ارتقاء

    • قیمت مناسب سیستم جارو مرکزی در مقایسه با اجرای سایر تجهیزات متمرکز ساختمانی

    • امکان استفاده همزمان چند نفر از جاروی مرکزی

عوامل مؤثر بر قیمت سیستم جاروبرقی مرکزی چیست

سیستم جاروبرقی از تجهیزات پرکاربرد ساختمان هاست که اجرای سیستم متمرکز آن می تواند، سطح رفاه ساکنین را به صورت چشمگیری افزایش دهد. در پاسخ به سوال نحوه تعیین قیمت نصب سیستم جاروبرقی مرکزی چیست باید گفت شرکت عمران مدرن پارامترهایی از قبیل متراژ ساختمان ، تعداد طبقات ، نوع و برند تجهیزات را مورد توجه قرار می دهد. علاوه بر آن استفاده از سیستم جاروی مرکزی در ساختمان هایی با متراژ بیش از ۱۵۰ متر، بازدهی بسیار بیشتری دارد.

برند و قیمت تجهیزات مورد استفاده برای نصب جارو برقی مرکزی بسیار اهمیت دارد. در حال حاضر شرکت عمران مدرن می تواند ارائه دهندگان برند های متنوع داخلی و خارجی برای نصب جاروی مرکزی در مناسب ترین قیمت ها را به مشتری ها معرفی کند.

جهت استعلام قیمت نصب جاروبرقی مرکزی در شرکت عمران مدرن می توانید از طریق شماره تلفن ۷۷۰۹۴۴۸۵-۰۲۱ و یا وبسایت omranmodern.com اقدام نمایید.