مراجعه بیش از 54 هزار گردشگر به چادرهای راهنمای گردشگری

فاطمه جمشیدی  در زنجان با اشاره به فعالیت تیم‌های ایمنی و سلامت طی مدت زمان اجرای طرح نوروزی اظهار کرد: این تیم‌ها در قالب 18 اکیپ فعالیت می‌کردند.

وی دایر کردن خیمه‌های نماز را یکی از وظایف تعریفی برای اکیپ‌های ایمنی و سلامت اعلام و اضافه کرد: در مدت زمان اجرای طرح نوروزی دو خیمه نماز دایر شده بود که در این مدت 428 نفر مراجعه‌کننده داشته است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان از مراجعه حدود 4 هزار نفر به چادرهای دوستدار کودک اشاره و تصریح کرد: چادرهای راهنمای گردشگری هم در این بازه زمانی 54 هزار و 959 مراجعه‌کننده داشته‌اند.

جمشیدی تعداد فعالان امور جوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان را در مدت زمان اجرای طرح نوروزی 590 نفر اعلام کرد و گفت: 444 نفر از این تعداد آقا و 146 نفر خانم بوده‌اند.

وی به توزیع 34 هزار و 605 نسخه بروشور در بین مسافران نوروزی طی 18 روز گذشته اشاره و ابراز کرد: در این مدت 33 هزار و 667 نقشه هم در بین مسافران توزیع شده است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان زنجان ادامه داد: از روز 26 اسفند سال گذشته تا 13 فروردین 14 هزار و 320 بسته شامل انواع اقلام فرهنگی هم توسط اکیپ‌های ایمنی و سلامت در بین مسافران نوروزی توزیع شده است.

آقاجانلو از توزیع کیسه زباله در بین شهروندان طی روز گذشته خبر داد و گفت: دو تیم سحاب هم طی این روز در تفرجگاه‌ها و بوستان‌های استان فعالیت کردند.