چه جریانی به دنبال حاشیه سازی و تخریب مجلس یازدهم است؟

احمدحسین فلاحی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی درتشریح جریان‌های تخریبی علیه مجلس یازدهم در گفت و گو با افکارنیوز اظهار داشت: با آغاز به کار‌مجلس یازدهم جریان‌های تخریبی نیز فعالیت‌ خود را شروع کردند زیرا تعداد زیادی از افراد جریان اصلاحات برای حضور در مجلس یازدهم رد صلاحیت شده بودند.»

وی افزود: تخریب از ابتدا آغاز و همراه با جریان‌های مختلف شدت می‌گرفت به طورمثال در روزهای بررسی تعویق کنکورسراسری با برگزاری کمپین‌های مختلف شماره تماس نمایندگان را دراختیارعموم قرار دادند و سپس درباره تصمیم مبنی بر کنترل پیام‌رسان‌های بیگانه حواشی فراوانی را ایجاد کردند.»

فلاحی تصریح کرد:شعله حاشیه‌ها همچنان ادامه یافت و با خبر تعلق خودرو به  نمایندگان بالا گرفت. به طورحتم بسیاری از این فضاسازی‌ها ازسوی افرادی است که درجریان انتخاباتی مجلس یازدهم رد صلاحیت شدند‌.

نماینده مردم همدان در مجلس یازدهم گفت: تخریب‌ها و پررنگ‌ کردن مسائل مختلف را می‌توان از سوی کسانی دانست که درابتدای وزارت وزیر نفت به آن آفرین می‌گفتند اما همان وزیر از مجلس یازدهم کارت زرد دریافت‌ کرد.

وی با بیان اینکه حمایت رهبر انقلاب خشم عده‌ای را برانگیخت اظهارکرد : مقام معظم رهبری طی دیدار خود با نمایندگان، مجلس یازدهم را انقلابی ترین مجلس از ابتدای انقلاب عنوان و به آن لقب امید وانتظار دادند بنابراین حواشی و جریان‌های تخریبی امری طبیعی است.

نماینده مجلس یازدهم افزود: امروز افرادی علیه تعلق  خودرو و واکسن به نمایندگان حواشی ایجاد کردند که در ادوارگذشته مجلس بیشتر از این‌ها را دریافت و همواره از جایگاه‌ خود با رانت سواستفاده کرده بودند.»

وی براین باور است که حمایت مقام معظم رهبری و هم‌سو نبودن مجلس یازدهم با برخی جریان‌ها، دوعامل مهم راه اندازی جریان‌های تخریبی شده است.

نماینده مردم همدان درپایان این گفت‌وگو ضمن بیان این‌که حواشی تخریبی علیه مجلس یازدهم تمام شدنی نیست گفت: عده‌ای برآنند که با حاشیه سازی‌های فراوان، توان مجلس را کاهش دهند تا از اولویت‌های اصلی خود بازبماند. پاسخ به تلفن‌ها و توضیح جریان‌های مختلف خود موجب اتلاف وقت و بازماندن از انجام کارها می‌شود. حواشی پایان ناپذیر و مردم باید آگاه باشند.