جریان تحریف بزک‌کنندگان چهره آمریکا هستند

 حجت الاسلام احمدحسین فلاحی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در چند سال گذشته جریان تحریف تلاش کرده تا دستاوردهای انقلاب را کم‌رنگ جلوه دهد و مردم را مأیوس کند، اظهار داشت: جریان تحریف هیچگاه از دشمنی خود علیه ایران باز نمی‌ایستد و باید در برابر این جریان هوشیار بود؛ همان‌طور که رهبر انقلاب درباره این موضوع هشدار دادند.

وی با بیان اینکه جریان تحریف در واقع بزک‌کنندگان چهره آمریکا و هموار‌کنندگان بازگشت آمریکا به کشور هستند، افزود:جریان تحریف به‌دنبال آن است که کشور را به حدی ضعیف نشان دهد تا مجبور به مذاکره و سازش با آمریکا شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به جریان تحریم ادامه داد: این جریان با همراهی جریان تحریف در تلاش است با تحریم‌های گسترده و کم‌رنگ جلوه دادن دستاوردها مردم را در مقابل مسئولان قرار دهد، اما ما با باور به توان داخلی و بهره‌گیری از جوانان نخبه بر تحریم ها غلبه می‌کنیم.

حجت‌الاسلام فلاحی با بیان اینکه جریان تحریف به‌دنبال وارونه نشان دادن واقعیات موجود در کشور است، اضافه کرد:جریان تحریم نیز به‌دنبال فشار آوردن بر مردم برای پیشبرد اهداف شوم خود است که قطعاً به این هدف خود نخواهند رسید.

نماینده مردم همدان در مجلس با تأکید بر اینکه با مقاومت تحریم و تحریف و تهدید شکست می‌خورد، گفت: برای مقابله با جنگ اقتصادی ظالمانه‌ای که دشمنان کشور علیه ما به راه انداخته‌اند لازم است ما به توان داخلی کشور تکیه و در مقابل فشار و تهدیدات دشمنان مقاومت کنیم.