علت بازدید نمایندگان مجلس از مرز آذربایجان/ علت اصابت چند راکت به خاک کشور

عباس مقتدایی خوراسگانی، نایب رئیس دوم کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با افکارنیوز با اشاره به بازدید برخی از اعضای کمیسیون از مرز آذربایجان بیان کرد: وظیفه کمیسیون امنیت نظارت بر اقدامات امنیتی و اجرای صحیح قوانین است. به همین علت برخی از اعضای هیئت رئیسه کمیسیون امنیت درپی مناقشات میان آذربایجان و ارمنستان و تعدی به خاک کشور از مرز آذربایجان دیدن کردند.

وی افزود: همچنین اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و برخی از نمایندگان شهرهای آذربایجان پس از بازدید از مرز روند فعالیت های مرزی با کسب گزارش از مسئولان محلی موضوع را بررسی کردند. نتایج این بازدید میدانی در اولین جلسه کمیسیون امنیت به استحضار اعضای کمیسیون خواهد رسید.

مقتدایی خوراسگانی اظهارداشت: هیئت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به ریاست شهریار حیدری نایب رئیس کمیسیون، ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون و سیدعلی آقازاده دافساری رئیس کمیته دفاع کمیسیون یکشنبه 13 مهرماه از مناطق مرزی بازدید کردند. حسین حاتمی نماینده مردم کلیبر و خداآفرین نیز در این سفر کمسیون امنیت را همراهی کرد.

نایب رئیس دوم کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یازدهم تاکید کرد: متاسفانه طی این چند روز چند خمپاره و راکت به داخل کشوراصابت کرده است. هدف بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در جریان قرار گرفتن نمایندگان از اوضاع مرزهای شمالی کشور بوده است.