صحبت های اخیر آقای روحانی توجیه کم کاری دولت است

علی جدی، نماینده مردم شیروان درمجلس شورای اسلامی در گفت و گو با افکارنیوز در پاسخ به سخنان اخیر حسن روحانی مبنی براینکه در زمان شیوع کرونا، درمیدان بودن دور ازعقلانیت است، بیان کرد: به طورحتم اگر مدیران و مسئولان کشور از مشکلات مردم به صورت میدانی با خبر نباشند، نمی‌توانند تصمیم درستی را اتخاذ کنند. بنابراین در اوضاع دشوار اقتصادی، رصد مشکلات مردم منجر به تصمیم گیری های صحیح و دقیق می گردد.

وی افزود: « رییس جمهور به عنوان سکاندار قوه اجرایی کشور باید بیش از دو قوه دیگر در میدان باشد اما در حال حاضر قوه قضاییه و مجریه با حضور در میان مردم و رسیدگی به مشکلات کم کاری دولت را جبران می کنند. سخنان ایشان به منظور توجیه کم کاری دولت و کم لطفی‌شان است.»

نماینده مجلس یازدهم براین باور است که زیر سوال بردن اقدامات صحیح رؤسای سایر قوا نشان از ضعف دولت در انجام امور می باشد.

علی جدی همچنین اظهار داشت: نمایندگان مجلس خواهان حضور رئیس جمهور و سایر وزرا در میان مردم برای بررسی میدانی و حل معضلات اقتصادی هستند. اگر مدیران سایر قوا با سفرهای استانی به مشکلات رسیدگی می کنند، خلع در میدان نبودن و کم کاری مسولان دولتی را پر می کنند. رئیس جمهور با بی مهری عمل شایسته دو قوه دیگر را زیر سوال می برد.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:  نباید تلاش و کوشش برخی از وزرا را نادیده گرفت و مدیریت ضعیف دولت را به پای تمامی وزرا نوشت. در حال حاضر برخی از وزیران با اقدامات صحیح در میدان عمل حاضر و برای رفع مشکلات مردم گام برمی دارند. مجلس همواره به دنبال پای کار کشیدن دولت است و بر کارآمد بودن قوه مجریه تاکید دارد. دولت نیز به عنوان رئیس اجرایی کشور به جای بگو مگوهای سیاسی باید در میدان عمل باشد.