بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام رسان‌ها

 حجت اله فیروزی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست امروز(سه شنبه29 مهر ماه)کمیسیون متبوعش، گفت: دستورکار نخست کمیسیون بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و ساماندهی پیام رسان‌ها با حضور دستگاه‌های اجرایی بود که مواد 2 و 3 آن مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دومین دستور کار کمیسیون صنایع بررسی لایحه مالیات بر درآمد و دارایی فعالان اقتصادی در مناطق آزاد تجاری -صنعتی بود، افزود: کلیات این لایحه در جلسات گذشته کمیسیون تصویب شده بود اما از آنجا که نمایندگان در جزئیات اختلافات نظر داشتند، بررسی آن به کارگروهی در کمیسیون صنایع و معادن موکول شد.

وی اضافه کرد: بررسی گزارش مرکز پژوهش‌ها با حضور آقای زاکانی و همکاران وی سومین دستورکار کمیسیون صنایع و معادن در جلسه امروز بود، در این گزارش راهبردها و رویکردهای جدید مرکز پژوهش‌ها درباره حوزه های صنعت و معدن مانند خودرو، فولاد و... بررسی شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: مقرر شد نقطه نظرات نمایندگان درباره عملکرد مرکز پژوهش‌ها دسته بندی و به این مرکز تحویل داده شود.