آمادگی مجلس برای بررسی لوایح اقتصادی و معیشتی دولت

 محمدحسن آصفری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکری شفاهی با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور ، گفت: رئیس جمهور اخیرا گفته است بسیاری از لوایح دولت که به مجلس ارسال شده درباره مسائل معیشتی است و باید هر چه سریعتر در دستور کار قرار گیرد.

وی تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی آمادگی کامل دارد تا در صورت ارائه لایحه ای از سوی دولت درباره مسائل اقتصادی و معیشتی، آن را سریعا در دستور کار قرار داده و تصویب کند.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها درباره طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری نیز اظهار داشت: کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها چندین ماه است که طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری را با حضور کارشناسان مرکز پژوهش ها، کارشناسان دولت و حقوقدانان مورد بررسی قرار داده است و در این طرح مسائلی چون رجل سیاسی و مدیر و مدبر بودن کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری لحاظ شده است.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متاسفانه بعضا چندین هزار نفر در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام می کنند که کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری این مشکل را حل و فصل کرده است.