ترامپ دشمن رودررو و بایدن، دشمن پشت میز است

سید جواد حسینی کیا عضو کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی در مورد انتخابات آمریکا و تنش‌های به وجود آمده در این کشور در گفت و گو با افکارنیوز اظهار داشت: انتخابات آمریکا نشان داد آن دموکراسی که غربی‌ها تبلیغ می‌کنند، واقعی نیست و به‌نوعی کلاه گذاشتن سر مردم است و  درنتیجه ای که سرمایه‌داران و پولدارها دلشان بخواهد، رقم خواهد خورد.

وی با اشاره به‌احتمال تقلب در انتخابات آمریکا از زبان رئیس‌جمهور این کشور افزود: ترامپ که خودش برگزارکننده انتخابات است دم از تقلب می‌زند و این مسئله مسخره است. او خودش انتخابات را برگزار می‌کند و خودش معترض است!

*مردم در دموکراسی غربی جایگاهی ندارند

حسینی کیا بیان داشت: در همین شرایط نیز جو بایدن ، ترامپ را متقلب می‌داند. این تنش و اختلافات نشان از آن است که مردم جامعه هیچ جایگاهی در مردم‌سالاری غربی ندارند و کسانی که مهم هستند و جایگاه دارند یا سرمایه‌دار هستند یا سیاسیونی که پشت‌صحنه و صحنه گردانند.

این عضو کمیسیون صنایع معتقد است که این نماینده مجلس یازدهم بیان داشت: احزاب جمهوری‌خواه و دموکرات آمریکا نیز به دنبال منافع خودشان هستند. کسانی که دنبال فروش اسلحه و جنگ‌افروزی و غارت ملت‌ها هستند می‌خواهند ترامپ رأی بیاورد و کسانی هم که به دنبال رواج بیشتر قمارخانه‌ها و کازینوها هستند می‌خواهند بایدن منتخب شود. بنابراین گمشده این میدان، مردم هستند که هیچ جایی در انتخابات آمریکا ندارند.

حسینی کیا تاکید کرد: شاید با مشخص شدن نتایج انتخابات برخی به دلیل طرفداری بی‌حدومرز به خیابان‌ها بیایند، اما پیش‌بینی می‌شود با خباثت و رذالتی که ترامپ دارد اجازه نمی‌دهد انتخابات به‌آرامی مسیر خود را طی کند و به‌طور حتم پشت‌صحنه این کارزار آشوب یا دادگاه خواهد بود که بازهم خودش را از رأی دادگاه بیرون می‌کشد. بنابراین از هیچ تقلب، دروغ و خیانتی کم نخواهد گذاشت.

وی بابیان اینکه بایدن و ترامپ هیچ تفاوتی برای ما ندارند، افزود: منتخب شدن هرکدام از این دو تأثیر خاصی بر کشور ما ندارد. یکی از آن‌یکی بدتر و خبیث‌تر هستند. ما در دوران دموکرات‌ها برچامی را امضا کردیم که هیچ آورده‌ای جز ضرر برایمان نداشت. درحالی‌که در همان دوران تمام تعهداتمان را انجام دادیم اما آمریکایی‌ها حتی به برجامی که خودشان تنظیم کردند نیز پایبند نماندند.

نماینده خانه ملت تصریح کرد : اگر مجدد ترامپ انتخاب شود همین شرایط ادامه‌دار خواهد بود و پیروزی بایدن هم هیچ تفاوتی ایجاد نمی‌کند. بنابراین شاید خوبی ترامپ این است که رودررو دشمنی می‌کند اما دموکرات‌ها اهداف شوم خود را پشت سر پیش می‌برند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: در دوران باراک اوباما ما متحمل بدترین تحریم‌ها بودیم. درنتیجه روسای جمهور تفاوتی در سیاست خارجی آمریکا ایجاد نمی‌کنند. بااین‌حال شاید با انتخاب بایدن فضای روانی دنیا و اجماع منفی نسبت به آمریکا کمی از بین برود و در یک مقطع کوتاه، تنفسی برای ما حاصل شود.