نهادهای دولتی و حاکمیتی پیگیر پرونده ترور سردار سلیمانی

 نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: فعالان حقوق بشر علاوه بر پیگیرهای دستگاه‌های مختلف، به صورت عملیاتی روند پرونده ترور سردار شهید سلیمانی را دنبال کنند تا اینکه آمریکای جنایتکار در مجامع بین‌المللی محکوم شود.

زهره الهیان به پیگیری پرونده ترور سردار شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: کمیته حقوق بشر مجلس شورای اسلامی از همان ابتدای شروع به کار خود پیگیری پرونده ترور سردار شهید سلیمانی را در دستور کار قرار داده که البته برای همگان نیز جنایت آمریکا در این حادثه مبرهن است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: دستگاه‌های گوناگون اعم از وزارتخانه‌های اطلاعات، امورخارجه، دفاع و نیروهای مسلح و همچنین ستاد حقوق بشر قوه قضائیه را به کمیته حقوق بشر مجلس شورای اسلامی دعوت کردیم تا گزارشی از روند پیگیری ترور سردار سلیمانی را به مجلس ارائه دهند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مطالبه جدی مجلس شورای اسلامی از دستگاه‌های مربوطه این بوده که روند پرونده ترور سردار شهید سلیمانی را به صورت جدی و عملیاتی پیگیری کنند و البته مطلع شدیم که قوه قضائیه و شخص حضرت آیت الله رئیسی از مدت‌ها پیش دستور پیگیری  و به نتیجه رساندن پرونده ترور سردار شهید سلیمانی را داده بودند و ناگفته نماند که به صورت هفتگی نیز رئیس قوه قضائیه پیگیر این پرونده هستند.

وی اظهار کرد: در کنار تلاش‌هایی که صورت می‌پذیرد از NGO) )های بین‌المللی و فعالان حقوق بشر درخواست کردیم که به صورت عملیاتی و نه صرفا شعاری پرونده ترور سردار شهید سلیمانی را پیگیری کنند تا بتوانیم اقدام آمریکا را در مجامع بین‌الملل محکوم کنیم.