سیاست آمریکا در قِبال ایران با آمدن و رفتن افراد عوض نمی‌شود

 محمد ناظمی اردکانی وزیر تعاون دولت نهم درباره ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان گفت: همانطور که خون شهدا در مقاطع مختلف به کمک اسلام و انقلاب آمده است، به یاری خدا خون شهید عزیز محسن فخری زاده نیز باعث تقویت اسلام خواهد شد.

او ادامه داد: این فرزند برومند ملت بزرگ ایران در مقطعی به دست موساد به شهادت رسید که تحت تاثیر برخی تحرکات عناصر نادان پروژه "مذاکره و نفوذ" مجدد فعال شده است؛ شهید فخری زاده از اساتید شهید شهریاری بود و مسلما شهادت او با برنامه ریزی های فراوان و طی چندین سال صورت گرفته است، سایر دانشمندان هسته ای نیز در دوره دولت دموکرات آمریکا یکی بعد از دیگری به شهادت رسیدند.

ناظمی اردکانی افزود: امروز که در آستانه روی کار آمدن دولت جدید آمریکا عوامل نفوذ در حال گرم کردن تنور مذاکره هستند، دانشمند بی همتایی چون فخری زاده به قربانگاه برده می شود؛ دانشمندی که پیش تر توسط نخست وزیر رژیم صهیونیستی در برنامه ای از او نام برده شده بود و این نتیجه ناتوانی و ضعف برخی از مسئولین است؛ علاوه بر این مقام معظم رهبری هشدارهای لازم را بارها به صورت علنی و خصوصی اعلام کرده اند.

وزیر تعاون دولت نهم گفت: شهادت فخری زاده که توسط سیا، موساد و عوامل نفوذیشان طرح ریزی شد، می تواند زنگ هشداری باشد که دشمن همواره در کمین نشسته است. دشمن اگر از طریق مذاکره نتواند، به صورت ترور فیزیکی اهدافش را دنبال می کند. مردم انتظار دارند که مسئولان نظام مقابله هوشمندانه و قاطع داشته باشند.

او خاطرنشان کرد: این گونه شهادت ها مانند شهادت قهرمان بزرگ ملی، شهید سلیمانی باعث بیداری بیشتر ملت و اتحاد و همبستگی ملی می شود و قطعا عاملی خواهد شد تا آنهایی که نسبت به دشمن هنوز خوش‌بین هستند و فکر می کنند با آمدن این فرد یا آن فرد در آمریکا، قادر هستند از طریق سازش و مذاکره راه به جایی ببرند، به خود بیایند.

ناظمی اردکانی بیان کرد: انتظار این است با استفاده از تجربیات گذشته برخی غافلان و ساده لوحان راهشان را از مسیر عزت بخش و اقتدار آفرین انقلاب اسلامی جدا نکنند.  این شهادت را به پیشگاه ملت بزرگ، مقاوم و انقلابی و همچنین خانواده معزز شهید فخری زاده عرض تبریک و تسلیت داریم و برایشان از خداوند منان صبری جمیل و اجری جزیل مسئلت می کنیم.