نباید اجازه دهیم که دشمن دوباره تاسیسات هسته‌ای ما را بازرسی کند

 سید علی موسوی نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی طرح اقدام متقابل برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران در صحن پارلمان در مخالفت با این طرح با اظهار داشت: ما به عنوان نمایندگان انقلابی مجلس یازدهم ادامه دهندگان راه شهدا هستیم.

وی افزود: بنده با کلیات طرح مخالفتی ندارم و موافق اقدام راهبردی با لغو تحریم‌ها هستنم اما مخالفت بنده از این جهت است که ما امروز باید به دشمن یک تودهنی محکمی بزنیم و این طرح جامعیت این را ندارد که در دهن دشمن قداره بزنیم.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: امروز دشمن نباید از طرف ایران اسلامی احساس کند که ما در موضع انفعال و ضعف هستیم، ما باید ثابت کنیم که همچنان در موضع فعال و تهاجمی هستیم و هیچ گاه هم کوتاه نخواهیم آمد.

وی ادامه داد: ملت ایران و رهبر معظم انقلاب امروز منتظر هستند که ما یک طرح محکم و قاطع در مقابل دشمن ارائه و تصویب کنیم. امروز بزرگ‌ترین ضعف این طرح این است که ما برای بازرسان آژانس بین‌المللی چیزی در طرح قید نکردیم در حالیکه بیشترین مشکل و آسیب ما از همین زاویه است.

موسوی ادامه داد: بدانید وقتی که بازرسان آژانس با عنوان بازرسی از تاسیسات هسته‌ای ما دارند، لیست دانشمندان هسته‌ای ما را به سازمان‌های جاسوسی CIA  و سازمان‌های جاسوسی اسرائیل ارسال می‌کنند.

وی اضافه کرد: اطلاعات شهید فخری زاده در دست نتانیاهو بوده و چندسال قبل اعلام کرده و در لیست ترور آنها قرار گرفته بود لذا ما باید طرح جامع ارائه کنیم.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد:‌ ماده 6 این طرح، به دشمن فرصت می‌دهد. ما نباید به دشمن فرصت دهیم که دوباره تاسیسات هسته‌ای ما را بازرسی کند و لیست جدیدی از دانشمندان را به سازمان‌های جاسوسی ارائه دهد.

وی ادامه داد: ما با اصل طرح موافقیم و تشکر می‌کنیم که مجلس یازدهم موافق طرحی است که می‌خواهد جلوی تحریم‌ها را بگیرد اما می‌خواهیم که مجلس مجدد این طرح را به کمیسیون ارائه دهد تا اصلاح شده و یک طرح محکم در جهت لغو تحریم‌ها ارائه شود تا به شیطان بزرگ اعلام کنیم آمریکا شیطان! بزرگ در مقابل تو ایستادگی می‌کنیم و یک تودهنی محکم به شما خواهیم زد.