درخواست نماینده مجلس  از قوه قضائیه و نیروهای امنیتیبرای برخورد با عناصر نفوذی‌

حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: «زم» عروسک خیمه شب بازی‌ای در دست استکبار جهانی و دشمنان نظام اسلامی علیه مردم ایران بود، ضمن این که معاندین پشت سر زم پنهان شده بودند.

** قضیه نفوذ جدی است

وی افزود: عوامل بیماری که در دستگاه‌ها به ویژه در طول سالیان اخیر نفوذ کرده بودند توانستند از ظرفیت زم و آمدنیوز سوءاستفاده کرده و ضرباتی را به جمهوری اسلامی وارد کنند.

نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اعدام زم و دستگیری وی عمق راهبردی و استراتژیک جمهوری اسلامی را نشان داد که دشمنان ایران هر کجا که باشند از چنگال عدالت نمی‌توانند فرار کنند.

نقد علی تصریح کرد: ما باید از مواردی مانند زم درس عبرت بگیریم و بدانیم قضیه نفوذ جدی است. این در حالی است که بارها مقام معظم رهبری بر لزوم مقابله با نفوذ دشمن تأکید کرده‌اند؛ باید بدانیم که زم یک نفر بود اما باید عقبه زم را دید و با آنها برخورد کرد.

وی افزود: زم‌پرور‌ها چه کسانی هستند؟ ما منتظر هستیم که ببینیم دستگاه قضایی و رابطان زم را دستگیر کنند.

** باید نفوذی‌های آمدنیوز و واسط‌ های زم را دستگیر کنند 

نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برخی نفوذی‌ها با دادن اطلاعات از دستگاه‌های مختلف به زم کاری کردند که خبرهای داغ به صورت آنلاین از مراکز حساس کشور در کانال آمدنیوز منتشر شود، ولی این سؤال در اذهان حزب‌الله و مردم باقی است که با وجود اعدام به موقع و بجای زم که ضربه مهلکی به معاندین وارد شد، تکلیف واسطه‌هایی که از درون اخبار را به زم منتقل می‌کردنند و آنهایی که زم را پرورش دادند روشن شود و آنها دستگیر شوند.

نقدعلی گفت:‌ واسطه‌هایی که عناصری مانند زم یا مسیح علینژاد را با پول بیت المال بزرگ کردند تا در مقابل نظام بایستند، باید معلوم شوند. این در حالی است که هنوز هم این عناصر فساد وجود دارند که باید دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی و سیستم مدیریتی آنها را شناسایی کنند قبل از آنکه استکبار از آن سوءاستفاده کند.

**پروپاگاندای رسانه‌ای و هوچی‌گری غرب علیه ایران به اسم حقوق بشر 

وی افزود: غربی‌ها استانداردهای دوگانه در برابر تروریست و حقوق بشر دارند؛ یعنی همان موضوعات و مطالبی که درون نظام‌های خود وجود دارد و از سوی عده‌ای منتقد بیان می‌شود را برنمی‌تابند و اگر کسی علیه امنیت آنها اقدام کند برخورد شدیدی با آن می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند که می‌توانم به شنبه‌های انقلاب در فرانسه اشاره کنم؛ در اعتراضات فرانسه می‌بینیم که پلیس برخورد شدیدی با تظاهرات‌کنندگان که مطالبات بحقی دارند انجاو می‌دهد.

نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر کسی نسبت به امنیت ملی کشورهای غربی اقدام کند، قطعا شدیدترین برخوردها با وی صورت می‌گیرد و حتی تا سر حد اعدام او پیش می‌روند.

نقدعلی افزود: حمایت آمریکا و اروپا از زم و ابراز نگرانی از اعدام این عنصر تروریستی به دلیل حمایت از حقوق بشر نیست، بلکه آنها هر جایی که تشخیص دهند با پروپاگاندای رسانه‌ای و هوچی‌گری فضاهای ارتباطی خاص ایجاد می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند تا بتوانند علیه نظام جمهوری اسلامی اقدام کنند و آنها کاری به اقدامات جمهوری اسلامی در برخورد قاطع با تروریست‌ها و تخریب‌کنندگان امنیت ملی ندارند و فقط منافع‌شان برای آنها مهم است.