حاجی دلیگانی: اظهارات رئیس جمهور برای فرار از پاسخگویی است

 حسینعلی حاجی دلیگانی در واکنش به اظهارات رئیس جمهور مبنی بر اینکه « مجلس نمی‌تواند بر کار وزرا نظارت کند» اظهار کرد: آقای رئیس جمهور برای فرار از پاسخگویی چنین اظهاراتی را مطرح می‌کند.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه، مورچه خورت و برخورار در مجلس شورای اسلامی افزود: جای تعجب دارد که آقای روحانی ادعای حقوقدانی دارد، اما موضوعاتی را درباره قانون به زبان می‌آورد که از الفبای مسائل حقوقی هستند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات رئیس جمهور مبنی بر اینکه در واکنش به اظهارات رئیس جمهور مبنی بر اینکه « مجلس نمی‌تواند بر کار وزرا نظارت کند» تاکید کرد: اظهارات رئیس جمهور در خصوص قوانین از روی استیصال است؛ چرا که مجلس شورای اسلامی دولتی را وادار به کار کرده که در این سال‌های اخیر منفعلانه عمل کرده بود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: آقای روحانی از اینگونه حرف‌های حاشیه‌ای در طول این 7 سال اخیر زیاد بر زبان می‌آورد، اما این احتمال وجود دارد که از این پس به دلیل روبه اتمام بودن دولت روزانه چنین اظهاراتی را در افکار عمومی مطرح کند.

دلیگانی تصریح کرد: رئیس جمهور باید در قبال عملکرد خود پاسخگو باشد و همچنین وزرا هم بایستی به مطالبات جدی نمایندگان که خواسته‌های جدی مردم را پیگیر هستند پاسخ دهند.