تذکر نمایندگان به وزرای اقتصاد و صنعت

 علی کریمی فیروزجائی عضو هیئت رئیسه مجلس  در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، 2 دی ) قوه مقننه   تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

 - تذکر روح اله متفکرآزاد نماینده تبریز و آذرشهر و اسکو به همراه 53 نفر از نمایندگان به رئیس جمهور و وزیر صنعت، معدن و تجارت: لزوم تسریع در ترخیص کلیه تجهیزات پزشکی از گمرکات کشور.

- تذکر پرویز اوسطی نماینده قروه و دهگلان به وزیر صنعت، معدن و تجارت: ضرورت رسیدگی فوری به گران شدن بیش از 150 درصد بدون ضابطه پوکه معدنی در شهرستان قروه و دهگلان توسط معدن‌داران منطقه.

- تذکر حسین محمدصالحی دارانی نماینده فریدن و چادگان، فریدونشهر، بوئین و میاندشت به همراه 28 نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم رعایت عدالت در تخصیص سهام عدالت.

- تذکر حسین محمدصالحی دارانی نماینده فریدن و چادگان، فریدونشهر، بوئین و میاندشت به همراه 22 نفر از نمایندگان به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: لزوم عمل به قانون و آیین‌نامه سهام عدالت.

- تذکر احسان ارکانی نماینده نیشابور و فیروزه به وزیر دادگستری: لزوم رسیدگی به عملکرد ضعیف اداره کل بازرسی کل استان خراسان رضوی.

- تذکر کمال حسین پور نماینده پیرانشهر و سردشت به وزیر نفت: علت تعطیلی طرح‌های گازرسانی در دو شهرستان مرزی پیرانشهر و سردشت چیست؟ چرا در تخصیص اعتبارات در حوزه گازرسانی به مردم این دو شهرستان اجحاف می‌شود. همچنین تذکر به وزیر آموزش و پرورش: علت عدم تکمیل طرح احداث مدرسه شبانه‌روزی شهرستان لاجان و توقف عملیات اجرایی آن چیست. همچنین تذکر به وزیر راه و شهرسازی: لزوم تسریع در تأمین اعتبار طرح‌های راه‌های روستایی و محورهای مواصلاتی دو شهرستان پیرانشهر و سردشت.

- تذکر هاجر چنارانی نماینده نیشابور و فیروزه به رئیس جمهور: علت بلاتکلیفی بیش از 90 روز بعضی از کالاهای اساسی در گمرکات کشور چیست.

- تذکر محمدتقی نقدعلی نماینده  خمینی شهر به همراه 46 نفر از نمایندگان به وزیر امور اقتصادی و دارایی: لزوم رفع مشکل عدم ترخیص اجناس دپو شده در گمرک.