انقلاب ایران پشت سیم خاردارهای رژیم صیهونیستی رسیده است

سردار محمدعلی حق بین امشب در مراسم سالگرد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در حسینیه اعظم حرم مطهر حضرت سلطان سید جلال الدین اشرف(ع) با بیان اینکه خدمات سردارسلیمانی باید برای جوانان و آیندگان بازگو شود، اظهار کرد: این شهید گرانقدر در طول دوران دفاع مقدس و بعد از آن در همه عرصه های نظامی حضور و همواره آماده شهادت بود لذا باید فداکاری و جانفشانی‌های سردار سلیمانی را برای آیندگان بازگو کنیم.

وی داعش را محصول کشور آمریکا دانست و گفت: آمریکا با تشکیل داعش به دنبال سرنگونی انقلاب بوده و از همه توان و هر آنچه از دستشان بر می آمد برای تحقق اینکار انجام دادند.

مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اذعان به اینکه استکبار برای تشکیل داعش از جنگ روانی گسترده استفاده کرده است، تصریح کرد: استکبار تصور شکست جمهوری اسلامی با یک حمله نظامی را داشت ولی موفق نشده و به این دلیل داعش را تشکیل تا به این طریق در بین جوامع اسلامی رعب و وحشت ایجاد و و برای به انزوا کشاندن ایران از جوانان کشورهای اسلامی برای ساماندهی نیروهای داعش استفاده کرد.

حق بین با اشاره به حمایت‌های مالی و نظامی ۱۲۶ کشور از گروه تروریستی داعش بیان کرد: سردار سلیمانی و مدافعین حرم با خون‌های پاک خود گروه تروریستی داعش که از همه کشورهای اروپایی و برخی کشورهای منطقه حمایت می‌شد را شکست و بر این گروه تروریستی و محصول تلاش ۱۳ الی ۱۴ ساله آمریکا پیروز شد‌.

وی با تاکید بر اینکه داعش برای جذب نیرو بر روی ذهن جوانان کشورهای اسلامی نفوذ کرده است، افزود: قدرت داعش آنقدر زیاد بود که در یک روز می‌توانست ارتش آمریکا را شکست دهند زیرا ۶ هزار انتحاری را به طرق مختلف مانند شسشوی ذهن جوانان، آموزش و آنان آماده عملیات انتحاری بودند.

فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) دلیل تصرف سوریه و عراق توسط داعش را نزدیک شدن به مرزهای جمهوری اسلامی دانست و گفت: داعش۸۰ درصد کشور سوریه و بخش مهمی از کشور عراق را تصرف و هدفشات نزدیک شدن به مرزهای جمهوری اسلامی بود لذا باید شهدای مدافع حرم را گرامی بداریم زیرا آنان اجازه رسیدن داعش به خاک ایران را ندادند.

حق بین سردار سلیمانی را نشان دهنده نقاط ضعف استکبار در خاورمیانه میداند و افزود: شهیدسردار سلیمانی نقاط ضعف دشمن را آشکار و آن‌ را در اختیار جوانان انقلابی داده و در صورت تشکیل گروه‌های تروریستی توسط آمریکا نابود می‌شود زیرا آمریکا دیگر توانایی انجام این کار را ندارد.

وی با اذعان به اینکه شکست داعش بدون امداد غیبی و نصرت الهی پروردگار غیر ممکن بوده است، تصریح کرد: سردار سلیمانی در سوریه و عراق تمامی محور و گروه‌های مقاومت را با خود همراه کرد زیرا این شهید و علمدار جبهه مقاومت، محبوب قلب ها و همدست پروردگار در شکست داعش بوده است.

مشاور عالی فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گریزی به نفوذ ایران به کشورهای منطقه و رسیدن ‌به راهبردها زد و گفت: جمهوری اسلامی به راهبردها رسیده و استکبار دیگر توان شکست ایران را ندارد چون جمهوری اسلامی به خط قرمز و پشت سیم خاردارهای رژیم صهیونیستی رسیده است.