موسوی لارگانی: عوامل ترور سردار سلیمانی قصاص می‌شوند

  سید ناصر موسوی لارگانی ملتضمن تسلیت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی خدمت رهبر معظم انقلاب، ملت بزرگ ایران و خانواده معظم شهید سلیمانی، اظهار کرد: البته این تسلیت نه فقط به جهان اسلام بلکه باید به کشورهای غیر مسلمان نیز گفته شود چرا که حتی کشورهای غیرمسلمان نیز از تلاش‌های شبانه روزی حاج قاسم سلیمانی در مبارزه با داعشی‌ها و تکفیری‌ها بهره مند شدند.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی ریشه داعشی‌ها را در منطقه خشکانید، افزود: شاید پس از شهادت ایشان در گوشه و کنار، شاهد تحرکات تفاله‌های آنان بودیم اما امیدواریم با جان فشانی مدافعان حرم، نیروی قدس و نیروی مقاومت که متشکل از مسلمانان پاکستان، افغانستان، عراق، سوریه، ‌لبنان و کشورهای دیگر می‌شود، شاهد نابودی کامل این رفتارهای غیرانسانی داعشی‌‎ و تکفیری‌ که زاییده صهیونیست‌هاست، باشیم.

وی با یادآوری اینکه حاج قاسم سلیمانی همواره در قلب‌ها و دل‌های مردم منطقه حضور خواهد داشت، ادامه داد: با وجود اینکه حاج قاسم امروز در بین ما نیست اما رفتارهای انسان دوستانه و صمیمی او که شاید نظیر آن را در رفتار معصومین(ع) و در احادیث و روایات شنیدیم، شاهد هستیم.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: حاج قاسم سلیمانی مرد میدان بود؛ حرف نمی‌زند و عمل می‌کرد و به عنوان فرمانده در اتاق فرماندهی نمی‌نشست بلکه در خط مقدم حضور داشت و در مقابل دشمن اَشِدّاءُ عَلَی الکُفّارِ  و با اطرافیان و خانواده شهدا رُحَماءُ بَینَهُم بود.

 موسوی لارگانی با بیان اینکه بدنه صهیونیست جهانی به واسطه حضور سردار دل‌ها به لرزه افتاده بود، گفت: کار به جایی می‌رسد که شخص رئیس جمهور آمریکا، خود مسئولیت و فرماندهی عملیات ترور حاج قاسم را به عهده می‌گیرد.

وی تصریح کرد: همه کسانی که در شهادت حاج قاسم نقش داشتند باید مطمئن باشند که اگر یک روز هم از عمر دنیا باقی مانده باشد، حتما بانیان این جنایت را قصاص می‎کنیم. ترامپ دیوانه باید بداند که دیگر آرامشی در زندگی خود نخواهد داشت و هر لحظه تیرهای غیب او را به درک واصل خواهد کرد. نه تنها ترامپ بلکه همه کسانی که در شهادت حاج قاسم نقش داشتند، آرامشی نخواهند داشت.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: با وجود اینکه یک سال از این واقعه دردناک می‌گذرد اما هنوز مردم داغدار حاج قاسم هستند، چراکه او امنیت را برای کشور و منطقه به ارمغان آورد. البته بماند که عده‌ای کج فهم شعار سر می‌دهند «ما را چه به سوریه و عراق» ، این افراد باید بدانند که اگر رشادت‌های حاج قاسم و همرزمانش نبود، امروز در کشور امنیت نداشتیم.

موسوی لارگانی اضافه کرد: امروز به واسطه اقتداری که نظام ما پیدا کرده است، استکبار جهانی جرأت اینکه به کشور ما چپ نگاه کند را ندارد و این اقتدار را سردار سلیمانی و عزیزانی که توان نظامی و موشکی ما را ارتقا دادند، به ما داده‌اند که باید قدردان این عزیزان باشیم.