دولت روحانی اجازه ندارد با پذیرش FATF برای دولت‌های بعد تعهد ایجاد کند

 قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: استکبار جهانی از طریق FATF‌ به دنبال نفوذ در کشور ماست تا به اسم شفافیت به اطلاعات مالی و بانکی ما دست پیدا کند.

وی افزود: سردمداران FATF به اسم شفافیت اطلاعات مالی و بانکی ما را در اختیار سرویس‌های جاسوسی غرب قرار می‌دهند تا آنها بتوانند بر مسائل مالی کشور ما تسلط داشته باشند.

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: غرب و در راس آنها آمریکا در صدد است تا حمایت‌های جمهوری اسلامی از محور مقاومت تضعیف و حتی قطع شود و به دنبال قطع رابطه مالی ما با حزب‌الله و جنبش مقاومت در لبنان، فلسطین و دیگر کشورهای منطقه است.

ساعدی خاطرنشان کرد: با توجه به این که چند ماه بیشتر به پایان عمر دولت باقی نمانده، دولت آقای رحانی صلاحیت و اجازه این را ندارد که توافقی را به تصویب برساند و دولت‌های بعد و کلیت نظام را نسبت به آن متعهد کند.

وی افزود: به آقای روحانی توصیه می‌کنم در این ماه‌های پایانی عمر دولت خود رفتاری عقلانی داشته باشد و دست از پیگیری‌ها برای تصویب FATF بردارد.

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس اظهار داشت: رئیس و اعضای دولت دوازدهم بهتر است برای دشمن خود شیرینی نکند و در مقابل آن از خود خودباختگی نشان ندهند و بدانند که همه آنها نماینده ملت ایران هستند و باید از عزت و اقتدار ملت ایران دفاع کنند.