انبارلویی: دولت نتوانست پاسخ مثبت به مطالبات مردم دهد

 محمدکاظم انبارلویی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به حضور مردم در سالروز حماسه ۲۲ بهمن ماه گفت: حضور ملت ایران در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یک حضور، حماسی، متفاوت و نیرومند بود که نشانگر یک ایران قوی است.

او ادامه داد: این موضوعی بود که خبرگزاری های جهان هم به آن اذعان کرده و از قاب دوربین ها و گزارش های خبری خود منعکس کردند.

انبارلویی افزود: چند نکته حائز اهمیت در حضور مردم وجود داشت، ابتدا اینکه حضور نسل سوم انقلاب بسیار چشم‌گیر بود و نشان داد که آنها انقلاب را از نسل اول و دوم تحویل گرفته و بر مواضع و موازین انقلاب تاکید دارند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: نکته بعد این بود که مردم همه آمدند تا بیعت خود را با رهبری و آرمان های انقلاب تجدید کرده و اعلام کنند که همچنان پاسدار خون شهدای انقلاب هستند. این حضور بزرگ‌ترین سند وفاداری مردم به امامین انقلاب بود و گزارش هایی که خبرگزاری های جهان تهیه کردند همه حکایت از این داشت که مردم به سبب وفاداری به امامین انقلاب و به خصوص رهبر معظم انقلاب به صحنه آمدند.

فعال اصولگرا تاکید کرد: نکته مهم دیگر هم ابراز خشم و نفرت مردم از آمریکا و اروپا به عنوان ناقضین حقوق بشر و عهد و پیمانشان در برجام بود. شعارها علیه آمریکا و اروپا و علیه خصومت و کینه آنها هم به خوبی گواه این موضوع بود.

او بیان کرد: علاوه بر این مردم امید دارند که در سال ۱۴۰۰ یک دولت قوی و انقلابی روی کار بیاید و کاستی های دولت های قبل را جبران کند، این موضوع در طرح دیدگاه های مردم در ۲۲ بهمن مشهود بود. همچنین مردم با حضور خود اعلام کردند در انتخابات ۱۴۰۰ پرشور تر و حماسی تر شرکت خواهند کرد و مشارکت برای روی کار آوردن یک دولت جوان، انقلابی و جهادی را در دستور کار خود داده‌اند.

انبارلویی با اشاره به نقش احزاب در پرشور کردن انتخابات ۱۴۰۰ هم گفت: احزاب وظیفه دارند تا پاسخگوی مطالبات مردم در دولت آینده باشند، متاسفانه دولت قبلی نتوانست پاسخ مثبت به مطالبات مردم دهد و حتی نتوانست وعده‌های خود را عملی کند، بنابراین احزاب و گروه ها باید به دنبال این باشند که مردم را در انتخابات آینده راضی کرده و پاسخگوی مطالبات آنها باشند.