حکم جدید وزیر کشور برای عضو ستاد انتخابات کشور

طی حکمی از سوی وزیر کشور ، مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور با حفظ سمت به عنوان عضو ستاد انتخابات کشور در امر برگزاری انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا منصوب شد.

متن حکم عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور خطاب به مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور، بدین شرح است:

با عنایت به عزم و اراده و تاکیدات دولت تدبیر و امید در برگزاری انتخابات باشکوه بر مدار قانون، به موجب این حکم جنابعالی را با حفظ سمت به عنوان عضو ستاد انتخابات کشور در امر برگزاری انتخابات ششمین دوره  شوراهای اسلامی شهر و روستا منصوب می نمایم.

امید است در پرتو عنایت حضرت حق تعالی و رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سیاست های دولت تدبیر و امید، انتخابات ۱۴۰۰؛ با مشارکت حداکثری و در شأن ملت بزرگ ایران، در فضایی امن همراه با نشاط و آرامش برگزار و در آن، حقوق انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان به عنوان حق الناس مطابق با مرّ قانون رعایت شود.

با توجه به همزمانی، اهمیت و حساسیت انتخابات پیش رو؛ لازم است با هماهنگی رئیس ستاد انتخابات کشور و اتخاذ تدابیر مناسب، همه تمهیدات و مقدمات لازم فراهم و در زمان مقرر اجرا گردد.