بررسی نابسامانی ها در بازار مرغ در مجلس

 مهدی طغیانی سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این کمیسیون هفته پایانی سال گذشته جلسه ای با محوریت تنظیم بازار با حضور وزیر جهاد کشاورزی و صمت برگزار کرد، گفت:امروز بعد از ظهر نیز کمیسیون اقتصادی جلسه ای را با همین مضمون برگزار خواهد کرد تا به ارزیابی اقدامات و اصلاحاتی که قرار بود در حوزه تنظیم بازار صورت گیرد بپردازد.

وی ادامه داد: متاسفانه با مشاهده وضعیت بازار مشخص است که اقدامات لازم برای کنترل بازار صورت نگرفته است  چرا که  به اذعان وزیر جهاد کشاورزی نهاده ها با ارز ترجیحی در اختیار مرغداران قرار گرفته بود و مرغ باید با قیمت مناسب تری در اختیار مردم قرار می‌گرفت اما در روزهای اخیر شاهد افزایش قیمت این کالای اساسی بودیم.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی بیان کرد:مسئولان مدعو به جلسه امروز کمیسون،باید ضمن ارائه عملکرد خود در روزهای پایانی سال،باید به تشریح برنامه خود برای مدیریت بازار در ایام عید بپردازند.

نماینده اصفهان در مجلس تصریح کرد: همچنین روز سه شنبه هفته جاری وزیر اقتصاد و دارایی و رئیس بانک مرکزی در باره آخرین وضعیت شاخص های اقتصادی به اعضای کمیسیون توضیحاتی ارائه خواهند داد.

وی ادامه داد:همچنین در روز سه شنبه  موضوع بازار اوراق بهادار و بورس بررسی خواهد شد و نتیجه را به مردم اعلام خواهیم کرد.