نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم: شورای عالی امنیت ملی باید با ظریف برخورد کند

منصور حقیقت پور نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم با اشاره به اظهارات محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در فایل منتشر شده از وی گفت: آقای ظریف در این مصاحبه که از وی منتشر شده تمام خطوط نظام را زیر سؤال برده و خطا و فول وی مستحق کارت قرمز است.

وی افزود: این خطا و اشتباهات از فردی مثل آقای ظریف به هیچ وجه قابل پذیرش نیست و شورای عالی امنیت ملی باید با وی برخورد کند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم اظهار داشت: ما آقای ظریف را دوست داریم اما منافع ملی‌مان را بیشتر دوست داریم. به آقای ظریف علاقمندیم اما یک تار موی حاج قاسم سلیمانی را به آقای ظریف نمی‌دهیم.

حقیقت پور خاطرنشان کرد: اگر آقای ظریف امورات مربوط به سیاست خارجی را پیش می‌برده به خاطر اقدامات مجاهدان ما در میدان بوده و رشادت‌های حاج قاسم و دیگر نیروهای ما در میدان باعث می‌شده تا آقای ظریف و همکارانش بتوانند در عرصه دیپلماسی پیشروی داشته باشند.

وی افزود: آقای ظریف به ظرافت‌های کار در این حوزه‌ها آشناست و اظهارات وی از سر ندانستن و اشتباه نیست و باید با وی برخورد شود.

نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم اظهار داشت: وقتی آقای ظریف در یک مصاحبه‌ای این مطالب را مطرح می‌کند و سوا از این موضوع که قرار بوده چه زمانی منتشر شود، آگاهانه این کار را کرده و این مطالب را مطرح کرده و اشتباهی در کار نبوده، بلکه این اظهارات دانسته مطرح شده و باید همان طور که گفتم در شورای عالی امنیت ملی بررسی و با وزیر امور خارجه برخورد شود.