سوء مدیریت عامل اصلی گرانی ها

  صدیف بدری نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سوء مدیریت ها در  چند ماه گذشته باعث ایجاد گرانی ها و کوچکتر شدن سفره قشر متوسط جامعه شده است، گفت:تصمیمات ضد و نقیض هر روز باعث کوچک تر شدن سفره اقشار متوسط جامعه می شود و دولت نیز در چند ماه گذشته ثابت کرده در حل مشکلات ناتوان است.

وی با بیان اینکه اقشار متوسط جامعه در خرید مایحتاج اولیه خود به ویژه گوشت، مرغ و میوه دچار مشکل هستند،افزود:هر روز بر سرعت قطار گرانی افزوده می شود و  مردم و به ویژه اقشار ضعیف جامعه را زیر می‌گیرد و دولت نه تنها در توقف یا کاستن سرعت آن ناتوان است بلکه با بی‌تدبیری، سوء مدیریت بر شتاب و سرعت قطار گرانی می‌افزاید.

نماینده مردم اردبیل با بیان اینکه دولت بازار را به حال خود رها کرده است، ادامه داد:حقوق کارمندان، بازنشستگان و کارگران متناسب با افزایش قیمت ها افزایش داده نشده، در بازار و بر روی قیمت کالاها نظارتی وجود ندارد، دولت بازار را رها کرده و احتکار مردم را دچار مشکل کرده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردمی که قرار بود از درآمد سرشار بهره‌مند شوند، در شرایط کرونایی هر روز چندین ساعت وقت گرانبهای خود را در صف های مرغ و روغن صرف می‌کنند تا کالاهای مورد نیاز خود را تامین کنند.