یهودیان ایران و تمام دنیا اعمال رژیم صهیونیستی را محکوم می کنند

همایون سامه یح، نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با «افکارنیوز» به مناسبت روز جهانی قدس به برخی از ویژگی ها رژیم اشغالگر قدس اشاره کرد و افزود: رژیم صهیونیستی یک رژیم اشغالگر و بی رحمی است که می خواهد از یهودیت برای مشروعیت خودش استفاده کند. رژیم صهیونیستی حدود صد سال است که روی کار آمده و این درحالی است که سابقه یهودیت در دنیا بیش از 4 هزار سال است.

وی تاکید کرد: تمام اعمالی که رژیم صهیونیستی انجام می دهد مخالف آموزه های حضرت موسی کلیم الله است و به هیچ عنوان تطابقی با دین یهودیت ندارد.

*ایرانی های کلیمی و تمام یهوی های آزادی خواه اعمال رژیم صهیونیستی را محکوم می کنند

سامه یح یادآورشد که ما ایرانی های کلیمی و همچنین تمام یهودی های ازادی خواه و یهودیان واقعی دنیا اعمال رژیم صهیونیستی را محکوم کردیم و مخالف تمام این اعمال هستیم.

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس گفت: روز قدس به عنوان یک نمادی است که تمام آزادی خواهان جهان و کسانی که بر ضد ظلم و ستم در دنیا هستند، قیام می کنند. جامعه یهودیان ایران و جامعه کلیمی های ایران همراه با سایر برادران و خواهران مسلمان خودشان همیشه مخالف رژیم صهیونیستی بودند.

او در انتها خاطرنشان کرد: بنابراین روز قدس به عنوان نمادی توسط حضرت امام(ره) حدود 42 سال پیش آخرین جمعه ماه رمضان تعیین شد و تمام مردم دنیا علیه رژیم صهیونیستی راه پیمایی کردند و اعتراض خودشان را به گوش همه جهانیان رساندند و پس از این نیز می رسانند. همین مسئله باعث دلگرمی بیشتر مردم فلسطین شد و امیدواریم که روزی بیاید تا تمامی مردم فلسطین به خانه و کاشانه خودشان بازگردند.