فایل صوتی ظریف چهره لیبرال ها و غرب گرایان را آشکار کرد

حسن رزمیان مقدم ، نماینده مردم درگز در مجلس یازدهم   در گفت وگو با «افکارنیوز» ضمن اشاره به ورود مجلس به تحقیق و تفحص از صوت منتشر شده از وزیر امور خارجه بیان کرد: این صوت چهره لیبرال ها و غربگرایان را مشخص و آشکار کرد. 

وی افزود: زمانی که شهید مشکی به شهادت رسید چهره منافقین آشکار شد و زمانی که سردار سلیمانی نیز به شهادت رسید چهره لیبرال ها مشخص شد. به نظر من غربگرایان آخرین نفس های خود را می کشند و درحال دست و پا زدن هستند. 

*اگر استیضاح ظریف صلاح باشد، انجام خواهد شد

رزمیان مقدم ادامه داد: نمایندگان مجلس درصدد جمع آوری امضا برای استیضاح وزیر امور خارجه هستند که اگر مصلحت باشد استیضاحش انجام شود و اگر هم مصلحت نباشد دست نگه می داریم. اما به نظر بنده چنین شخصیت هایی باید هرچه زودتر از صحنه سیاست حذف شوند.

وی ادامه داد: البته که اصل دولت یک دولت لیبرال است و وزیر امورخارجه نیز برکنار شود یک وزیر دیگر با همان تفکر منصوب خواهد شد اما نقش نظارتی مجلس بسیار مهم و تاثیرگذار است.

این نماینده مجلس یازدهم بیان داشت: مشخص است که هدفی پشت انتشار این صوت بوده است. از آنجا که لیبرال ها و اصلاح طلبان امیدی برای پیروزی در انتخابات ندارند می خواهند با صحنه سازی های مختلف حتی راه کوچک یا جای پایی برای حضور در انتخابات باز کنند.

وی افزود: دولتمردان در 8 سال اخیر هیچ کار مفیدی انجام ندادند. مگر خود ظریف نگفت که امضای جان کری تضمین کننده است؟ مگر نگفت با برجام کلیه تحریم ها برداشته می شود؟ مگر نگفتند هم دستگاه سانتریفیوژ می چرخد و هم چرخ اقتصاد؟ تمام این ها دروغ بود. توهین بسیار بزرگی هم به سردار عزیز دل ها کردند و باید پاسخگو باشند.