کاندیداها با علم و اطلاع از شرایط کشور وارد انتخابات شوند

 احمد  علیرضا‌بیگی  نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به در پیش بودن سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت:  مقام معظم رهبری در سخنرانی‌های‌ خودشان در مناسبت‌های مختلف شاخصه‌های مربوط به انتخاب رئیس جمهور مطرح کردند و هر بار به مقتضای شرایط و وضعیت کشور شاخص‌هایی از سوی ایشان عنوان شده تا مردم بتوانند با توجه به این شاخص‌ها گزینه مطلوب را انتخاب کنند.

وی افزود: شرایط ژئوپلتیکی منطقه و همچنین شکست برجام در حوزه مسائل داخلی و تجربه هشت سال گذشته را ما امروز پیش‌روی خود داریم و براساس این واقعیات باید گزینه مناسبی را به عنوان رئیس جمهور آینده انتخاب کنیم.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب درباره روحیه استکبارستیزی، عدالتخواهی و پاک‌دستی شاخصه‌هایی بوده که در سخنرانی‌های اخیرشان برای کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری از آن یاد کردند و اینها چه برای کاندیداها و چه برای مردم که می‌خواهند رئیس جمهور آینده را از بین نامزدها انتخاب کنند باید مدنظر و مورد توجه باشد.

علیرضابیگی خاطرنشان کرد: فردی که می‌خواهد سکان کار را در حوزه اجرایی در دست بگیرد باید برای حل مشکلات کشور برنامه داشته باشد  ظرفیت‌ها و قابلیت‌های کشور را بشناسد. کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری باید ظرفیت های کشور را بشناسد و قدرت بسیج مردم را داشته باشد و بتواند حمایت‌های مردمی را با خود همراه داشته باشد.

وی افزود:‌ کاندیداها باید سابقه گذشته‌شان خود را برای مردم تشریح کنند و برنامه‌هایی که برای حل مشکلات ارائه می‌کنند و باید دید که آیا ردپایی برنامه‌هایی ارائه می‌کنند در سوابق‌شان وجود دارد یا خیر و یا اینکه برای اقتضای شرایط مطالب‌شان را مطرح می‌کنند.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:  باید دید که نامزد انتخابات ریاست جمهوری به مسائل کشور اشراف دارد یا خیر، آیا مردم این اشرافیت را باور می‌کنند یا خیر.

علیرضابیگی خاطرنشان کرد: کاندیداها با علم و اطلاع از موجود کشور باید وارد عرصه انتخابات شوند و بعد هم بهانه نیاورند که نمی‌گذارند کار کنیم و اجازه ندادند که ما برنامه‌های‌مان را پیاده کنیم چرا که دیگر تاریخ مصرف این حرف‌ها گذشته و در فضای امروز انتخاباتی کشور خریداری ندارد.