قالیباف با فداکاری برای پیروزی جبهه انقلاب در انتخابات تلاش کرد

الله‌وردی دهقانی در گفت و گو با افکار نیوز  درباره کناره‌گیری قالیباف از حضور در عرصه انتخابات ریاست جمهوری برای ایجاد وحدت در جبهه انقلاب، اظهار داشت: قالیباف با این اقدام خود نشان داد که به دنبال منیت و فردگرایی نیست و مصالح ملی را در نظر دارد. 

وی بیان کرد: البته گاهی اوقات انجام کاری صرفا از عهده فردی خاص بر می‌آید و افراد دیگر نمی‌توانند از پس آن کار برآیند که در این صورت بر آن فرد واجب است که در آن عرصه حضور یابد. 

نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شخصیت‌های سیاسی کشور باید همواره به این مسئله واقف باشند که در صورتی که افرادی از آنان توانایی بیشتری برای حل مشکلات مردم را دارند، بهترین کار آن است که در آن عرصه وارد نشوند و باعث اختلاف و تشتت نشوند. 

دهقانی با بیان اینکه حفظ وحدت و ائتلاف اهمیت زیادی دارد، گفت: کسی که فردگرایی را کنار بگذارد و برای پیروزی جبهه انقلاب در انتخابات تلاش کند، با این کار خود نشان می‌دهد که فداکار است و منافع ملی را به منافع فردی ترجیح می‌دهد. 

وی تاکید کرد: توافق حداکثری نیرو‌های جبهه انقلاب روی فرد اصلح اهمیت زیادی دارد و لازم است که همه به نفع فردی که رأی آوری بیشتری دارد، کنار بروند و از اختلاف و تفرقه جلوگیری کنند. 

نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این اقدام قالیباف در جهت هم افزایی و ایجاد وحدت نیرو‌های انقلاب بود. از سوی دیگر سنگر مجلس، کمتر از دولت نیست و رئیس مجلس شورای اسلامی قطعا در این بخش می‌تواند باعث شود که مشکلات حل و دولت قوانین را به درستی اجرا کند.