بی انگیزگی دولت در ماههای پایانی/ بخش عمده مشکلات به خاطر مدیریت دولت است تا تحریم ها

علیرضا شهبازی ، عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با «افکارنیوز» با اشاره به عملکرد دولت در ماه پایانی مسئولیت، بیان کرد: دولت چه در این یک‌ماهه پایانی و چه به‌طورکلی عملکرد مناسبی نداشته است و به خصوص وزارت صمت به هیچ‌وجه موفق نبوده است. چراکه نه در بخش نظارتی و در بخش برنامه‌ریزی و عملیاتی عملکرد مناسبی نداشتند.

او ادامه داد که گرانی‌ها حتی در ماه‌های پایانی دولت دامن‌گیر مردم شده و حتی به نظر می‌رسد مجموعه وزارت صمت رهاشده است. بنابراین هیچ برنامه کاری وجود ندارد و هرچه به‌روزهای پایانی دولت که نزدیک می‌شویم هم اوضاع بدتر می‌شود.

*بی انگیزی مسئولان در وزهای پایانی به‌وضوح دیده می‌شود

شهبازی می‌گوید: شرایط طوری شده که در روزهای پایانی اوضاع مدیریتی دولت و بی انگیزی در برخی مسئولان به‌وضوح هرچه بیشتر دیده می‌شود و تمام مردم هم به‌طورکلی شاهد این مسائل هستند و در سطح جامعه می‌بینند که هیچ نظارت و کنترل درستی بر بازار وجود ندارد.

وی افزود: امیدوارم که یک مقدار بر اساس احساس مسئولیت حداقل شرایط و وضعیت موجود را حفظ کنند و شرایط دیگر بدتر از این نشود تا دولت بعدی که بر سرکار می‌آید بنا بر توصیه مقام معظم رهبری یک دولت چابک، جوان و بانشاط باشد و کمی از تنگنا و مشکلاتی که به دلیل عملکرد ضعیف در مدیریت داخلی دولت است، برداشته شود. بخش عمده مشکلات به دلیل عملکرد دولت است تا تحریم‌هایی که بر ما تحمیل کرده‌اند.

این نماینده مجلس در انتها اظهار کرد: البته تحریم هم اثر دارد اما نه تا این حد و ما معتقد هستیم که می‌توان کشور را بهتر از این مدیریت کرد. امیدواریم مسئولان در این روزهای پایانی کمی احساس مسئولیت بیشتری داشته باشند و وظایف خود را به درستی انجام دهند.