همه باید به تصمیمات شورای نگهبان تمکین کنند/به زودی؛ دیدار نمایندگان با اعضای شورای نگهبان

بهروز محبی نجم آبادی در گفتگو با افکارنیوز با تاکید بر اینکه همه باید نسبت به تصمیمات شورای نگهبان در بررسی صلاحیت‌های داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری تمکین کنند، اظهار داشت: برخی معتقدند که شورای نگهبان باید در مسیر اقناع افکار عمومی بیشتر تلاش کند و توضیحات بیشتری درباره فرایند بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری ارائه دهد.

وی بیان کرد: همچنین جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار است در هفته جاری با اعضای شورای نگهبان دیدار و گفتگو کنند تا بیشتر در جریان آن چیزی که در فرآیند بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری اتفاق افتاده است، قرار گیرند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: قطعاً اعضای شورای نگهبان معذوریت‌هایی در توضیح علت رد صلاحیت برخی از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری دارند و نمی‌توانند برخی از مسائلی را که در مورد این اشخاص مطرح است، به صورت علنی مطرح کنند.

محبی نجم آبادی بیان کرد: شورای نگهبان به دلیل حفظ برخی از مصلحت‌ها و مسائل اخلاقی نمی‌تواند توضیحات بیشتری را درباره علت رد صلاحیت برخی از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری مطرح کند.

وی تاکید کرد: مسئله حائز اهمیت در اینجا آن است که مسیری که شورای نگهبان در بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری طی کرده است، کاملاً قانونی بوده است و رهبر معظم انقلاب هم آن را تایید فرمودند و قطعاً همه ما باید از این تصمیم تمکین کنند.