رئیسی می‌تواند بهترین ها را برای ملت ما فراهم کند

امیر محمدحسن نامی وزیر ارتباطات و فناوری دولت دهم  درباره رقیب احتمالی حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در انتخابات پیش رو گفت: همانطور که می‌دانید در این دوره یک انتخابات ویژه را پیش رو داریم؛ زیرا ما وارد دهه دوم انقلاب شده‌ایم و نیاز داریم فردی روی کار بیاید که بتواند کشوری که قطارش از ریل خارج شده را مجددا به ریل اصلی خود بازگرداند.

او ادامه داد: علاوه بر این ما دو هدف مهم در این انتخابات داریم، نخست فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت حداکثری که این وظیفه همه ملت ایران است که تمام مردم را به حضور در انتخابات دعوت کند تا ما بتوانیم پشتوانه اصلی جمهوری اسلامی ایران یعنی مردم شریف ایران را به صحنه بیاوریم.

نامی افزود: همچنین دومین هدف ما در این انتخابات این است که ما بتوانیم یک فرد آگاه، توانا و عادل را روی کار بیاوریم. حجت الاسلام رئیسی به خوبی در قوه قضائیه نشان داد که می‌توانند با افرادی که رانت خواری و امضاهای طلایی داشتند برخورد کند و در عمل یک آزمایش بزرگ برای او بود تا ما با اراده پشت سر او بایستیم. من مطمئنم که که او در دل تمام مردم ایران هست و در بین افرادی که الان حضور دارند هیچکس نمی‌تواند رقیب قدرتمندی برای او باشد.

وزیر ارتباطات و فناوری دولت دهم  در پاسخ به این سوال که آیا در دولت او شما هم سمتی خواهید داشت؟ گفت: من البته برای اینکه در دولت او حضور داشته باشم کاری انجام نمی‌دهم، بلکه برای دل و علاقه‌ای که به او داریم کار انجام می‌دهیم، انتظاری برای اینکه در آینده پستی داشته باشیم نداریم، زیرا او باید آزاد باشد تا بتواند افرادی را انتخاب کند که بتوانند وضع امروز کشور را سر و سامان دهند. ملت عزیز ما شایسته بهترین ها هستند و او می‌تواند بهترین‌ها را فراهم کند.