رضایی :راه حل مشکلات اصلی مردم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است

  ابراهیم رضایی  با تاکید بر مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری 28 خردادماه گفت: مشارکت مردم در انتخابات تاثیر معناداری بر آینده کشور دارد به طوری که هر قدر میزان مشارکت بالاتر باشد قطعا در تحکیم وحدت ملی ، افزایش اقتدار ایران در عرصه جهانی ثاثیر بسیاری دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: مشارکت بالای مردم باعث نا امیدی و قطع دست طمع گر دشمنان می شود چون نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر مردم سالاری دینی بنا گذاشته شده لذا مشارکت مردم در حقیقت تایید این روند و شاکله کلی نظام اسلامی است.

وی افزود: در وهله بعد مردم انتخابی که می کنند هر مقدار با برنامه تر، دقیق تر، هوشمندتر باشد چشم انداز بهتری را برای حل مشکلات مردم ایجاد می شود.

رضایی بیان کرد: مردم گرفتاری های زیادی دارند که نمایندگان به صورت لحظه ای با مسائل و مشکلات آن ها مواجه هستیم به طوری که در شهرها و روستاها دور افتاده زندگی ها سخت تر و بدتر از ساکنین تهران است.

وی بیان کرد: راه حل فعلی مشکلات اصلی مردم صندوق رای است تا بتوانیم با انتخاب یک رئیس جمهور با برنامه،کارآمد،کار بلد،مدیر و انقلابی زمینه شکل گیری دولتی کارآمد را فراهم کنیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس عنوان کرد: این که می گویند در انتخابات ریاست جمهوری هیچ جناحی وجود ندارد یک دروغ بزرگ است به این دلیل که در بین نامزدها معاون دولت اصلاحات، استاندار دولت فعلی، رئیس کل بانک مرکزی و سفیر همین دولت حضور دارند.

وی افزود: سابقه نشان داده ایجاد دو قطبی های کاذب در انتخابات نهایتا مشکلاتی مانند دو قطبی سال 88 را ایجاد خواهد کرد که خسارت های زیادی را برای کشورمان به دنبال دارد.

رضایی تصریح کرد: نامزد ها به اندازه کافی در برنامه و روش هایشان با یکدیگر اختلاف نظر دارند اگرچه شاید دیدگاه کلان سیاسی مشترکیداشته باشند اما به معنی یکدست بودن آن ها نیست.

وی در باره برخی صحبت های مطرح شده درباره میزان مشارکت مردم ادامه داد: سابقه دولت ها و کارنامه آن ها تاثیر زیاد و مستقیمی بر این موضوع دارد یعنی اگر مردم هر روز در صف مرغ،تخم مرغ و روغن نباشند و با قیمت های نجومی و افزایش روزانه آن مواجه نشوند ضمن این که اخبار پارتی بازی ها، اختلاس ها،باند بازی ها و قبیله گرایی های سیاسی را مشاهده نکنند و نشنوند، ملت ایران دچار دلزدگی نمی شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ابراز کرد: کسی که نمی خواهد در پای صندوق رای حضور یابد با وجود این که معتقدیم راه حل مشکلات کشور آمدن پای صندوق های رای است زیرا این اقدام در حقیقت اعتراض به وضع بوجود آمده توسط دولت و ناکارآمد بودن آن است.