سه مزیت حجت الاسلام رئیسی

 حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی نماینده مردم بم در مجلس با بیان اینکه  حضور حجت الاسلام رئیسی در عرصه انتخابات خواست مردم و اقشار مختلف جامعه است، گفت: پیش از حضور وی در عرصه انتخابات مردم و اقشار مختلف جامعه از جمله نخبگان، دانشگاهیان و ...  طی نامه‌هایی به وی خواستار حضور او در عرصه انتخابات شدند.

وی با بیان اینکه حضور حجت الاسلام رئیسی در عرصه انتخابات در شرایط فعلی کشور با توجه به اقداماتی که وی در قوه قضائیه انجام داده است نشان از  صلابت، سلامت، اقتدار و دلسوزی او دارد، ادامه داد: سفرهای که حجت الاسلام رئیسی به عنوان رئیس دستگاه قضا برای احیا کارخانه‌ها انجام داد  و اقدامات وی برای جلوگیری از تعطیلی کارخانه ها نشان دهنده این است که وی به بحث تولید اهمیت ویژه‌ای قائل است.

رئیس کمیسیون قضائی  و حقوقی مجلس با بیان اینکه مردم اقدامات حجت الاسلام رئیسی را در چند سال گذشته دیده‌اند، افزود: رئیسی فردی است که در ایام کرونا بیشترین سرکشی را به زیر مجموعه‌های خود داشته که این موضوع نشانگر این است که وی اهل کار شبانه‌روزی است و  می‌تواند در قوه مجریه نیز موفق باشد.

نماینده بم در مجلس  با تاکید براینکه حضور آقای رئیسی در عرصه انتخابات در بین نیروهای دلسوز نظام انسجام ایجاد کرده است، اظهار داشت:  باید از این ظرفیتی که ایجاد شده در انتخابات پیش‌رو استفاده مناسبی انجام شود.

غضنفرآبادی یکی از مزیت‌های آقای رئیسی را اعتقاد به ظرفیت‌های داخلی و خود اتکای عنوان کرد، ادامه داد: امروز ظرفیت‌های خوبی در کشور داریم که این ظرفیت‌ها باید به کار گرفته شود و خودمان را معطل خارج نکنیم، در این چند سال گذشته موضوعات مهم کشور به مسائل خارجی گره زده‌ شد که  اگر این اتفاق رخ نمی داد، امروز وضعیت اشتغال و تورم در کشور اینگونه نبود.

وی مزیت دیگر حجت الاسلام رئیسی را اعتماد به جوانان دانست و گفت: روحیه وی اینگونه است که به جوانان و نخبگان پرتلاش و پرکار در کارها اعتماد می کند.