آقاتهرانی: نامزدهای انتخابات از وعده‌های غیرمنطقی و نشدنی دوری کنند

 حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه نامزدهای انتخابات وعده‌ها ی بدون پشتوانه ندهند چرا که اگر این وعده‌ها عملی نشود، موجب دلسردی در میان مردم خواهد شد، اظهار داشت: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری نباید به مردم وعده‌های غیرمنطقی دهند.

وی بیان کرد: افرادی که به دنبال تکیه زدن بر مسند ریاست جمهوری هستند، باید نشان دهند که اهل عمل و خدمتگذاری به مردم هستند و باید از ارائه وعده‌های غیرمنطقی و نشدنی دوری کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باید به این مسئله واقف باشند که وعده دادن بدون پشتوانه هیچ ارزشی ندارد و باید برنامه داشته باشند تا در صورت پیروزی، بیشتر در جهت خدمت‌رسانی به ملت گام بردارند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: زمانی که نامزدهای انتخابات وعده می‌دهند اما بعد از پیروزی در انتخابات به آن وعده‌ها عمل نمی‌کنند، مردم دلسرد می‌شوند و بر این اساس، نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری دقت کنند که وعده‌های قابل تحقق به مردم دهند.

آقاتهرانی با بیان اینکه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری باید در عمل نشان دهند که انقلابی هستند و یکی از مصادیق انقلابی بودن آن است که نباید به مردم وعده‌های بی‌پشتوانه دهند، گفت: مسئولان باید کمتر وعده دهند و بیشتر کار کنند تا کارنامه آنان از فردی که بیشتر وعده وعید می‌دهد، درخشان‌تر باشد و مردم رضایت بیشتری از وی داشته باشند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر فردی به مردم در انتخابات وعده های پوچ و بی‌اساس دهد، اگر آن وعده‌ها را محقق نکند، به دروغگویی متهم می‌شود و بعدا نباید از این بابت ناراحت شود چرا که خودش با ارائه وعده وعید رنگارنگ، سطح توقعات را بالا برده است و باید به وعده‌هایش عمل کند. در این شرایط، مقصر خود این افراد هستند که وعده های زیاد و قول‌های بی اساسی را به مردم می‌دهند که قابل تحقق نیست.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری هم باید کمتر قول دهند و بیشتر عمل کنند و نباید وعده‌ای دهند که از توان آنان خارج است و از عهده آن بر نمی آیند.