حضور پرشور در انتخابات جواب قاطع ای برای دشمن است

آخوند عبدالرزاق رهبر امام جمعه آق قلا با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات و انجام وظیفه دینی و ملی و لبیک به اولی الامر گفت: ملت بزرگ ایران باید اطاعت مطلق خود را نسبت به اولی الامر و مقام معظم رهبری ثابت کنیم و نشان بدهیم که بین مرید و مراد ارتباط کاملی است.

وی با تاکید به منویات رهبر معظم انقلاب افزود: با حضور ۱۰۰ درصدی در انتخابات باید به دنیا بفهمانیم که ملت بزرگ ایران یک امت و ملت واحده است.

مدیر مدرسه علوم دینی عرفانی آق قلا تصریح کرد: هرچقدر حضورمان در انتخابات پرشور تر باشد، جواب قاطع ای برای دشمنان و کسانی است که دوست ندارند عزت و پیشرفت کشورمان را ببینند.

آخوند رهبر با اشاره به اینکه، صهیونیسم، آمریکا و انگلیس و همه دشمنان چشم به ملت ایران دوخته اند که ببینند آیا اطاعت ملت ایران از مقام معظم رهبری تا چه میزانی است، گفت: در چنین شرایطی همه و همه وظیفه داریم با شرکت در انتخابات جواب محکم و دندان شکنی به مخالفان و آنهایی که در داخل و خارج در صدد صدمه زدن به نظام و انقلاب هستند بدهیم و ثابت کنیم که ما اولی الامر خود را با قلب و جان دوست داریم و طبق دستور ایشان در انتخابات شرکت حداکثری خواهیم داشت.