حضور پر شور مردم در انتخابات دشمن شکن است

حجت الاسلام سید جواد حسینی‌کیا در گفت‌و‌گو با «افکارنیوز» با اشاره به لزوم حضور پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری ، گفت: حضور پرشور مردم پای صندوق های رأی دشمن شکن است و می‌تواند قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را در جهان افزایش دهد.

نماینده مردم «سنقر و کلیایی» در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: طرف‌های مقابل ما در برجام منتظر انتخابات ایران هستند و میزان مشارکت ملت در انتخابات تعیین می کند که غربی ها با چه ادبیاتی با ما برخورد کنند.

این نماینده مجلس اظهارداشت: اگر یک دولت جهادی و انقلابی روی کار بیاید، حتما مواضع غربی ها در مقابل ایران تنزل پیدا می کند اما اگر یک دولت واگرا و غرب زده سرکار بیاید، غربی ها در مقابل کشور ما گستاخ تر می شوند.

عضو کمیسیون «صنایع و معادن» مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حضور مردم پای صندوق‌های رأی به دولتمردان قدرت می دهد و باعث می‌شود که آنان بتوانند در مقابل دنیا بایستند.البته مردم باید انتخاب درستی داشته باشند و ما نباید اشتباه ۸ سال گذشته خود را تکرار کنیم.

این نماینده مجلس تصریح کرد: در هشت سال گذشته به جهت انتخاب یک فرد ناکارآمد، مردم مشکلات زیادی چون فقر و بیکاری را متحمل شدند و نباید از یک سوراخ دو بار گزیده شویم.

«نماینده اصولگرای» مجلس یازدهم تاکید کرد: باید دقت کنیم و انتخاب درستی داشته باشیم تا کشور به سمت پیشرفت و تعالی برود، جایگاه ایران در دنیا ارتقا یابد، تولید و صنعت ایران پویا شود و با مافیا و مفسدان برخورد شود.