پیروزی مردم در انتخابات 1400

آغاز فصل جدید سیاسی در ایران امروز 28 خرداد ماه با انتخابات رقم خورد و بار دیگر مردم با حضور پرشور و وحدت آفرین خود نشان دادند بر خلاف تمام تلاش معاندین وظیفه ملی و دینی خود را به بهترین شکل ممکن در کشور انجام و پای صندوق های رای حضر شدند.

ایران سرافراز و سربلند با مردمانی از جنس عشق و ایمان مطمئنا فصلی جدید را در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زده و بار دیگر با وجود تمام مشکلات اقتصادی و معیشتی حضور خود را در مردمسالاری دینی به رخ جهانیان کشیدند.

از ماهها قبل تمام تلاش معاندین انقلاب اسلامی عدم حضور مردم در انتخابات بود اما با همه گلایه هایی که مردم به دلیل شرایط اقتصادی داشتند نشان دادند که دوستدار و طرفدار نظامی هستند که در سال 1357 آن را با انقلابی اسلامی به وجود آوردند.

صف های طویل امروز در شعب رای گیری در نقطه به نقطه ایران اسلامی با وجود مشکلات مختلف نشان داد همواره مردم به تبعیت از ولایت فقیه لبیک گویان در صحنه های حساس در کشور حاضر می شوند تا سرنوشت خود را خودشان انتخاب کنند.

فارغ از نتایج انتخابات و پیروزی هر یک از سلیقه های سیاسی مطمئنا پیروز این انتخابات مردم بودند که می خواهند فصل جدیدی از خدمت مسئولان را رقم بزنند.