تمام دلسوزان نظام رئیس‌جمهور منتخب را برای حل مشکلات کشور یاری کنند

  احمد علی مقدم عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ضمن تشکر از دست اندرکاران برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در سراسر کشور، اظهار کرد: از اعضای نظارت و اجرائی و مسئولین امنیت و سلامت انتخابات از جمله سپاه، بسیج و نیروهای انتظامی تشکرمی کنم که به بهترین وجه ممکن این انتخابات، باشکوه هر چه تمام تر برگزار شد.

وی با ابراز تشکر و قدردانی از همه کسانی‌که در جهت ترغیب و تشویق دوستان و اطرافیان خود برای حضور پای صندوق‌های رای تلاش کردند، افزود: ملت عزیز ایران در 28 خرداد امسال بار دیگر به ندای رهبر فرزانه انقلاب، حضرت ‌یت الله‌العظمی امام خامنه ای لبیک گفته و حماسه بسیار بزرگی آفریدند همچنین با حضور خود مهر تائیدی بر جمهوریت نظام زدند و ثابت کردند که در اجرای وظیفه دینی، شرعی و سیاسی خود همواره پای نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت قدم هستند.

وی بیان کرد: 28 خرداد سال 1400 تبدیل به نقطه عطفی در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران شد زیرا این رای مردم دراصل رای به نظام جمهوری اسلامی است. مردم با این حضور گسترده و پررنگ خود ضمن اینکه پای بندی خود را به نظام، برای چندمین بار اعلام کردند موجب افزایش اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی ایران شدند.

مقدم با بیان اینکه مردم ایران علیرغم همه مشکلاتی که وجود دارد با رای خود خاری در چشم دشمن فرو کردند، گفت: از نظر بین المللی برای تمام دنیا ثابت شده است که نظام جمهوری اسلامی با پشتوانه عظیم مردمی در برابر استکبار و زورگویی جهانی ایستاده است لذا تمام دنیا می داند که باید این کشور و مردم را پاس بدارند بطوری که در معالات منطقه ای و جهانی بعنوان مهره ای وزین از آن یاد می کنند و به فرهنگ و تمدن ایران اسلامی احترام می گذارند و هرگز جرات زورگوئی و یاوه سرایی علیه ملت و کشور ما را ندارند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه دشمن به کینه ها، عداوت ها و اختلافات ملت ایران چشم دوخته و به آن دل بسته است، تاکید کرد: حضور حماسی ملت ایران در این انتخابات پیامی بسیار بزرگ برای نظام و جهان دارد بطوریکه رای مردم سیلی محکمی است به کسانی که درباره مردم ایران در توهم و خیال بسر می برند الحمدلله این حضور گسترده، پاسخ دندان شکنی به دشمنان نظام و آنان که فکر می کردند با تهدید و تحریم می توانند جلوی حضور مردم را بگیرند، بود لذا در همه عرصه ها باید تمام تلاشمان این باشد که همانند این حضورگسترده، دشمن را مایوس کنیم.  

وی با تاکید بر اینکه حضرت آیت الله امام  خامنه ای در پیام بصیرت مندانه خود فرمودند «پیروز واقعی و بزرگ این انتخابات ملت ایران است»، عنوان کرد: بزرگترین برنده انتخابات، رهبر معظم انقلاب است که با رهنمودها و هدایت های حکیمانه خود حماسه ای کم نظیر را رقم زدند.

این کارشناس مسائل سیاسی ابراز کرد: حضور و مشارکت حداکثری مردم تبلور بیعت با رهبر معظم انقلاب، نظام جمهوری اسلامی و آرمان های امام و شهدا بالاخص شهید حاج قاسم سلیمانی و در راه حفظ نظام است زیرا همانطوریکه مقام معظم رهبری فرمودند: "رای اکثریت قاطع مردم در انتخابات، رای به اصل نظام و نشان دهنده اعتماد آن ها به نظام است".   

وی ادامه داد: بنده به نوبه خدمت، این انتخاب شایسته و به جای حضرت آیت الله رئیسی را تبریک و تهنیت عرض می کنم  و توفیق هرچه بیشتر خدمت به این ملت شریف و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه خداوند متعال برای وی خواستارم و یقین دارم که وی آغازگر جریان خدمات ارزنده به ملت ایران خواهد بود. 

وی مطرح کرد: حضرت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور تمامی ملت ایران است چه آنهایی که به وی رای دادند و چه آنهایی که به وی رای ندادند لذا باید پاسخگوی مطالبات بحق همه ملت ایران باشد و برای تحقق مطالبات مردم بالاخص مشکلات معیشتی، اقتصادی و بیکاری تلاش و همت خود را بکارگیرد تا به نتیجه مطلوب برسد که این حق حتمی مردم وفادار به انقلاب اسلامی است.  

مقدم افزود: ملت به وظیفه و تکلیف شرعی خود عمل کردند و حال نوبت مسئولان است که با عمل به وعده های خود جواب خوبی های مردم را بدهند و حق ملت را ادا کنند و وضع اقتصادی و بیکاری آنها را با سامان دادن گرانی ها،  کنترل تورم و کاهش قیمت ها، بهبود دهند.

وی گفت: حضرت آیت الله رئیسی اولین رئیس جمهور در چله دوم  و گام دوم انقلاب است و ایمان دارم وی به یاری خدا می تواند این مسئولیت بس سنگین را به نحو احسنت اجرا و منشورگام دوم انقلاب را محقق کند.

دبیر جبهه پیروان خط امام و رهبری استان کرمان خاطر نشان کرد: تمام افراد جامعه، نخبگان و دیگر نامزدهایی که رای لازم را کسب نکردند و همه دلسوزان این نظام باید مانند یک خانواده واحد دست به دست هم داده و فضای رقابت تمام شده را به فراموشی بسپارند و رفاقت را پیشه خود سازند و رئیس جمهور منتخب را برای حل معضلات و مشکلات کشور یاری کنند چراکه توسعه و پیشرفت جز با رفاقت، همدلی و مشارکت جمعی حاصل نمی شود.