دولت آینده با بهبود اوضاع معیشتی پاسخ حماسه سازی مردم ایران را بدهد

 محمدصالح  جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: مردم ایران همیشه شگفتی‌ساز بوده‌اند و دشمنان ما هیچگاه نتوانسته اند این موضوع را پیش‌بینی کنند و همواره از این حماسه سازی و شگفتی سازی ملت ایران حیرت زده شده‌اند.

وی افزود: انتخابات ۲۸ خرداد نیز حماسه دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی بود و مردم با حضور پرشور خود در انتخابات کشتی پشتیبانی حکم خود از نظام را نشان دادند و این مسئله باعث اقتدار بیشتر دولت بعد خواهد بود.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس اظهار داشت: مردم ایران مشارکت در انتخابات و رای دادن را هم حق خود می‌دانند و هم وظیفه شرعی خود تا از نظام شان با حضور پرشور در صحنه حمایت کنند.

جوکار خاطرنشان کرد: نظام ما یک نظام انتخابی است و مردم مسئولین خود را از حد شوراها از سطح شوراهای محلی تا سطح رئیس‌جمهور خود انتخاب می‌کنند و بر خلاف آن نظامها انتصابی نیست

وی افزود: حضور چشمگیر مردم در پای صندوق‌های رای در ۲۸ خرداد حماسه است و  برای جبران این حضور و حمایت از دولت و حاکمیت توسط مردم باید دولت آینده با بهبود اوضاع معیشتی این حماسه سازی را جبران کند.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس در پایان گفت: امیدواریم دولت آینده با ایجاد رونق در تولید و حل معضل بیکاری حماسه حضور مردم در انتخابات ۲۸ خودرو خرداد را جبران کند.