دولتمردان فعلی مخروبه‌ای را به دولت سیزدهم تحویل دادند/ روحانی وقت ملاقات به اعضای کابینه خودش هم نمی‌داد

حجت الاسلام علیرضا سلیمی در گفتگو با «افکارنیوز»، اظهار داشت: ما در اداره کشور نیاز به یک حرکت ویژه داریم. در این هشت سال کشور دچار عقب ماندگی‌های فراوانی در عرصه‌های مختلف شد.

وی بیان کرد: آمار‌ها حاکی از آن است که در بسیاری از عرصه ها، دولتمردان فعلی مخروبه‌ای را به دولت سیزدهم تحویل می‌دهند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حوزه نقدینگی می‌بینید که وضعیت تا چه حد اسفبار است و دولت تدبیر. امید چه بلایی را بر سر کشور و مردم آورد.

نماینده محلات در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در بخش تورم هم می‌بینید که اوضاع کشور تا چه حد اسف بار است و این دولت بدترین شرایط را از لحاظ نرخ تورم در طول تاریخ به کشور تحمیل کرد.

وی افزود: همه می‌دانیم که وضعیت مسکن بسیار نامطلوب است و دولت روحانی در این عرصه فاجعه‌ای بزرگ خلق کرد و هیچ توجهی به ساماندهی وضعیت مسکن نداشت.

سلیمی اظهار داشت: دولت روجانی زمینه‌های ایجاد اشتغال را به کل نابود کرد و هیچ گونه توچهی به رفع بیکاری و ایجاد اشتغال نداشت و با عملکرد ضعیف خود باعث شد که نرخ بیکاری افزایش یابد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در سایر حوزه‌ها هم عملکرد این دولت بسیار ضعیف بود. این دولت حتی در عرصه دیپلماسی و روابط با کشور‌های دنیا نیز عملکرد موفقیت آمیزی نداشت. حتی روابط ما با برخی از کشور‌های منطقه هم کمرنگ و ضعیف شد.

وی تاکید کرد: دولت تدبیر و امید ادعا می‌کرد که زبان دنیا و گفتگو با جهانیان را به خوبی بلد است، اما اینگونه نبود و نه تنها آنان زبان دنیا را بلد نبودند بلکه در دولت هم نمی‌توانستند با یکدیگر تعامل و همکاری مطلوبی برای رفع مشکلات مردم داشته باشند.