در انتخابات 28 خرداد شاهد بلوغ سیاسی مردم بودیم

 زهره السادات لاجوردی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد گفت: با وجود همه مشکلاتی که مردم ما طی این سال‌ها بر اثر بی‌تدبیری و ناکارآمدی‌ها با آن مواجه بودند، بار دیگر در انتخابات 28 خرداد به صحنه آمدند و علیرغم تبلیغات بیگانگان در انتخابات شرکت کرده و تکلیف ما را دوچندان کردند.

وی افزود: در این انتخابات شاهد بلوغ سیاسی و رشد سواد رسانه‌ای مردم بودیم؛ چراکه توهین‌ها و تحریب‌ها اثر معکوس داشت. توجه مردم به کارنامه و پیشینه نامزدها بود نه شعارها و وعده‌های تکراری.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: قومیت‌گرایی در انتخاب مردم نقشی نداشت و بالاخره فردی را انتخاب کردند که عزم جدی برای خدمت به همه مردم را دارد، دلسوز مردم است و از حاشیه‌ها پرهیز دارد.

لاجوردی خاطرنشان کرد: امیدواریم که ملت ایران که مثل همیشه در لبیک به رهبر فرزانه انقلاب کار درست را انجام دادند، به کوری چشم دشمنان این مرز و بوم شاهد تحولی باشند که موجب گشایش برای آنها باشد.

وی افزود: ان‌شاءالله راه پیشرفت و سعادت، با اتحاد و یکدلی آحاد ملت توسط مردم طی شود.

آحاد ملت ایران در 28 خرداد ماه در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و با وجود همه فضاسازی‌های رسانه‌ای و مشکلات اقتصادی و معیشتی حضور چشمگیری در انتخابات داشتند.