دولت رئیسی فراجناحی خواهد بود

 محمدحسن قدیری ابیانه فعال سیاسی اصولگرا درباره ترکیب کابینه دولت سیزدهم گفت: آقای رئیسی مایل است که از تواناترین افراد جامعه که هم متعهد، هم متخصص و هم با تجربه باشند در دولتش استفاده کند.کمااینکه این افراد حتما باید انقلابی، ولایتمدار و جهادی بوده و نقشی هم در فساد و فتنه نداشته باشند.

او ادامه داد: از نظر افراد، کابینه سید ابراهیم رئیسی فراجناحی خواهد بود، اما به این معنا نیست که هر فردی در هر جناحی دست به خطایی زده از آن چشم پوشی شود. او گفته است که در کابینه خود جناح گرایی نخواهد کرد، اما حتما اعضای کابینه خود را از وفاداران به انقلاب و مردم انتخاب خواهد کرد.

قدیری ابیانه در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است از جناح اصلاحات هم در این کابینه حضور داشته باشند؟ بیان کرد: اگر فردی با ویژگی‌های مورد نظر در میان جریان اصلاحات حضور داشته باشد، بله ممکن است، البته این نظر شخصی من است.

سفیر اسبق کشورمان با اشاره به نقش مردم در چینش کابینه دولت سیزدهم هم گفت: این گونه که گفته شده سامانه ای طراحی خواهد شد تا مردم پیشنهادات خود را درباره اعضای کابینه مطرح کرده و این پیشنهادات بررسی شود تا بهترین افراد انتخاب شوند.