اقتصاد مقاومتی و بیانیه گام دوم انقلاب سرلوحه اقدامات دولت منتخب باشد

سید کمال سجادی در گفت‌وگو با افکارنیوز با اشاره به اولویت‌های دولت سیزدهم گفت: باید مدیریت کشور از حالت قبلی خود به یک مدیریت کارآمد تبدیل شود.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم باید یک دولت ضد فساد باشد،بیان داشت: کابینه سیزدهم باید از افراد متعهد و متخصص تشکیل شود.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه دولت باید به مسائل اقتصادی و معیشتی مردم بپردازد تاکید کرد: توجه به تولید و حمایت از آن باید در اولویت امور دولت قرار گیرد.

سجادی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید و امور اقتصادی کشور اظهار داشت: با توجه به اینکه ما نظریه مترقی اقتصاد مقاومتی را در پیش رو داریم می طلبد مدیران و دولتمردان در این زمینه به درستی عمل کرده و با همکاری همدیگر مشکلات را برطرف کنند.

این فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه مجلس باید با دولت همکاری لازم را داشته باشد، اظهار داشت: مجلس باید در موضوعات اقتصادی کمک حال دولت باشد تا مدیران توانمند در بخش‌های اقتصادی کشور مسئولیت گرفته و عهده دار وظایف خود باشند.

وی تاکید کرد: دولتمردان دولت سیزدهم باید به معیشت مردم رسیدگی کنند و به نیازهای اساسی مردم پاسخ دهند.

سجادی اظهار داشت: اشتغال جوانان از جمله اولویت‌های اصلی کشور است که دولتمردان باید به آن توجه جدی داشته باشند.

سجادی با بیان اینکه تیم اقتصادی دولت منتخب باید به امور اقتصادی متعددی بپردازد بیان داشت: تیم اقتصادی دولت سیزدهم به اصطلاح به مانند یک ارکستر سمفونیک است که همه اعضای آن باید ساز هماهنگ بنوازند تا یک موزیک شاهکار و دلنشین شنیده شود. اگر باشد تعدادی از وزارتخانه‌ها که ساز مخالف بزنند کل تصمیمات این ارکستر به هم خواهد ریخت.

این فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: به اصطلاح تیم اقتصادی دولت سیزدهم نباید ساز خارج بزند و باید هماهنگ با منویات مقام معظم رهبری در نظریه اقتصاد مقاومتی به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب که رگه های اقتصادی مختلفی دارد، حرکت کنند .

سجادی ادامه داد: نظریه اقتصاد مقاومتی و بیانیه گام دوم انقلاب باید سرلوحه اقدامات دولت باشد.

 وی با بیان اینکه همه ظرفیت ها در کشور موجود است بیان داشت: همه ظرفیت‌ها در کشور موجود است تا به مشکلاتی نظیر تورم و گرانی فایق آییم به شرط آنکه یک تیم اقتصادی هماهنگ داشته باشیم.