دولت سیزدهم اقدامات بهتری برای مهار کرونا انجام دهد

شهاب الدین صدر رئیس خانه احزاب درباره اولویت‎های اقتصادی دولت سیزدهم گفت:  شرایطی که الان در کشور هست و عملکرد دولت روحانی باعث شده که مردم با مشکلات جدی مواجه شوند و بسیاری از اتفاقات اقتصادی کشورمان حتی روی بهداشت روانی مردم کشورمان موثر بوده است.

او ادامه داد: طبعا زمانی که نرخ دلار در برابر ریال بالا می‌رود سایر قیمت‌ها هم افزایش پیدا خواهد کرد و مشکلات جدی برای مردم ایجاد خواهد شد؛ لذا یکی از مسائل مهمی که دولت باید به آن رسیدگی کند سروسامان دادن به وضعیت اقتصادی مردم است. 

صدر افزود: تورم در جامعه ما افزایش چشم گیری داشته و توقع مردم هم در رای دادن به رئیسی این بوده که باعث حل این مشکلات خواهد شد. مساله همه گیری کرونا هم در دنیا به یک مشکل تبدیل شده است و بر روی وضعیت زندگی و کسب و کارها تاثیرات جدی گذاشته است؛ برخی از شغل‌ها در دنیا تعطیل شده و یا با مشکلاتی مواجه شده که البته در مقابل مشاغل الکترونیکی ایجاد شده است؛ اما قطعا باید درباره کرونا اقدامات جدی تری لحاظ شود و سیاست گذاری‌های وزارت بهداشت و دولت حتما اصلاح شود زیرا باید تا الان اکثریت جامعه واکسینه می‌شدند.

رئیس خانه احزاب تاکید کرد: معتقدم که باید امنیت شغلی در جامعه بالا رود و این تزلزل در اشتغال مردم کاهش یابد. اولویت ابتدایی دولت سیزدهم باید این باشد که ضمن سر و سامان دادن به وضع اقتصادی کشور در کوتاه مدت و میان مدت هم اقدامات اساسی صورت بگیرد تا این وضعیت فعلی کشور تغییر کند. افزایش قیمت مسکن باید کاهش یابد و در عین حال نرخ شغل هم در جامعه افزایش یابد تا در نتیجه آن ازدواج هم افزایش پیدا کند.