آقای روحانی! بین مردم قدم بزنید تا نتیجه کار خود را ببینید

 حجت الاسلام علیرضا سلیمی با بیان اینکه ژن برتر و نجومی‌بگیر در مکتب حضرت علی(ع) جایگاهی نداشت گفت: آنها که قبیله حزبی و برادران سیاسی خود را به بهانه‌های واهی بر دیگران ترجیح دادند کجا و سیره امیرالمؤمنین علی(ع) کجا؟‌ آیا انتصاب آن خانوم در کیش که مدرک خیاطی دارد و کیش دادن افراد شایسته با مکتب امیرالمؤمنین چگونه همخوانی دارد؟

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: وقتی اخوی آقای رئیس فریدونی می‌کردند، آقای رئیس جمهور حداقل با زبان تبری می‌جستید. داماد وزیری که قرار بود برای مردم کار درست کند، چگونه از صندوق ذخیره برای خود ذخیره ساخت و حیف از یک روترش کردن خشک و خالی. دختران وزیر که کار قاچاقچیان را سامان می‌داد، وضعیت‌شان روشن و مشخص است.

وی افزود: مشکل آن است که کسانی امروز گاه توسط این آقایان به کار گرفته شده‌اند، زودرنج و پرتوقع بودند. این افراد گشاده گلو و شکم برآمده و به دنبال جمع کردن آلاف و الوف بودند.

سلیمی خاطرنشان کرد: جالب است کسانی که چند سال مصوبه مجلس در مورد خوزستان را زمین گذاشتند و کردند آنچه کردند، در عرض چند ثانیه برای خود حقوق و پاداش نجومی تصویب کردند. داماد آقای رئیس که روزی با رانت معاون وزیر صمت شد، حالا که تیغش می‌برد عضو هیات علمی کذا هم می‌شود.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: واقعا تاریخ قضاوت خواهد کرد که آقای روحانی بیشتر حرف زد و شعار داد یا عمل کرد. نظام به برخی اعتماد کرد، اما این افراد به تعبیر حضرت علی(ع) اگر یک کاسه چوبی به آنها داده شد، آنها بند آن کاسه چوبی را برداشتند. برخی نه بند را بلکه اصل کاسه چوبی را نیز شکستند. همان‌هایی که 30 میلیارد دلار ارز کشور را حیف و میل کردند و طلا را به تاراج بردند.

وی افزود: کارنامه و میراث آقای روحانی میراثی تلخ است، این کارنامه لیبرال‌هاست. این کارنامه غرب‌زده‌هاست. مین‌های زیادی بر سر راه اقتصاد کشور کاشته‌اند، شکاف طبقاتی و شاخص ضریب جینی بدترین حالت را در دوره دولت فعلی تجربه کرد.

سلیمی خاطرنشان کرد: تورم نقطه به نقطه به 70 درصد و تورم سالانه به حدود 45 درصد رسید. لیبرال‌ها و نفوذی‌ها چه بلایی سر کشور آوردند؟ ابر سیاه توسط این افراد بر اقتصاد کشور سایه افکند. رتبه جهانی اقتصاد کشور از 18 به 25 تنزل یافت. سرمایه‌گذاری خارجی که در سال 91 چهار میلیارد دلار بود، در سال 95 به 3 و 96 به 2.6 دهم و 98 به یک میلیارد دلار رسید. درآمد سرانه هر فرد که در سال 90 9.2 میلیون تومان بود، با قیمت‌های ثابت در سال 98، 8.4 شد. حقوق‌های نجومی 90 تا 180 میلیونی باب شد. فقط در یک بانک 5 نفر 2 میلیارد و 754 میلیون تومان دریافت کردند.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کسری بودجه به رقم عجیب 500 هزار میلیارد رسید که معنای آن این است که سیل تورم 70 درصدی در پیش است. بعد هم می‌گویند سفره را آماده کردیم، راست می‌گویند، سفره فقر مردم را گسترده‌تر کردند.

وی افزود: سرانه مصرف گوشت 9 کیلو، برنج 5 کیلو، روغن 4.5 کیلو، در کشور کاهش پیدا کرد. آقای روحانی! وزیر شما که می‌گفت مسکن مهر مزخرف است لطف کنید همان را امروز در این وانفسا در اختیار مردم قرار دهید.

سلیمی خاطرنشان کرد: جناب! آن وزیر دیگر شما که پالایشگاه‌سازی را کثافت‌کاری می‌دانست، می‌دانید چه کرد و چه کرد؟ و آن دیگری که افتخارش آن بود که نیروگاه نساخت، می‌دانید چه مصائبی را بر مردم تحمیل کرده است؟

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مجلس به دنبال سهم‌خواهی از دولت آینده نیست، ‌لطفا شایعه و دروغ نسازید. مردم به دولت قوی و مردمی کمک خواهد کرد اما در عین حال استقلال خود را حفظ خواهد کرد.

وی افزود: آقای روحانی! شما می‌گویید کشور را به خوبی اداره کردید و از زمان هخامنشیان تاکنون هیچ مدیری به گرد شما نرسیده، لطف کنید فقط نیم ساعت از قرنطینه خودساخته بیرون آمده و بین مردم قدم بزنید تا نتیجه کار خود را ببینید.