زمان رأی‌گیری برای طرح ساماندهی فضای مجازی

غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز بحث و بررسی پیرامون طرح ساماندهی فضای مجازی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بنا شد تا در جلسه غیرعلنی فردای مجلس، صاحب‌نظران و کارشناسان نیز در مورد این طرح و لزوم رسیدگی به آن طبق اصل 85 قانون اساسی مطالبی را مطرح کند.

وی افزود: بر این اساس مجلس صبح فردا چهارشنبه ششم مرداد ماه برای بحث و بررسی درباره طرح ساماندهی فضای مجازی جلسه غیرعلنی دارد و این جلسه درواقع به منظور اقناع نمایندگان برای رسیدگی به این طرح طبق اصل 85 قانون اساسی برگزار می‌شود.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: بر این اساس چنانچه موضوع رسیدگی به طرح ساماندهی فضای مجازی طبق اصل 85 قانون اساسی در صحن مجلس رأی بیاورد این طرح دیگر نیازی به رسیدگی در صحن مجلس ندارد و در یک کمیسیون تخصصی مورد بررسی و تصویب قرار گرفته و برای اعلام نظر شورای نگهبان به آن شورا ارسال خواهد شد.

منتظری خاطرنشان کرد: در این جلسه بناست تا صاحب‌نظران ضرورت بررسی و تصویب این طرح در قالب اصل 85 قانون اساسی را برای نمایندگان تشریح کنند و به سؤالات نمایندگان در این باره نیز پاسخ دهند.

وی افزود: همچنین بناست تا در پایان جلسه علنی فردا موضوع رسیدگی به طرح ساماندهی فضای مجازی بر اساس اصل 85 قانون اساسی در صحن به رأی گذاشته شود.