دولت سیزدهم در ۶ ماه نخست فعالیت خود برنامه مدونی در راستای معضلات اقتصادی داشته باشد

  منصور آرامی در گفت و گو با خبرنگار « افکارنیوز »با اشاره به اولویت های اقتصادی دولت سیزدهم گفت:مقام معظم رهبری اخیرا تاکید کرده اند که مشکل امروز ما مقابله با کرونا است و باید یک برنامه جدی برای رفع این مشکل وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه باید برای مقابله با بیماری کرونا برنامه‌ریزی اساسی انجام شود،تاکید کرد: بنابراین دولتمردان هم باید مقابله با کرونا را مدنظر قرار داده و هم به مطالبات عمومی و اقتصادی مردم پاسخ دهند است.

نماینده مردم هرمزگان و بندعباس در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از سوی دیگر رفع مشکلات معیشتی مردم و تورم از جمله مسائل مهم است که در دولت آینده باید به آن پرداخته شود.

دولت سیزدهم در ۶ ماه نخست فعالیت خود برنامه مدونی در راستای معضلات اقتصادی داشته باشد

این نماینده مجلس در ادامه ساماندهی وضعیت بورس، بهبود وضعیت اشتغال و کنترل نقدینگی را  از اولویت های دیگر دولت سیزدهم دانست و گفت: دولت باید معضلات اقتصادی برشمرده شده را برطرف کند.

آرامی اظهارداشت: همچنین دولت باید در ۶ ماه نخست فعالیت خود برنامه مدونی در راستای تغییر و تحولات اقتصادی داشته باشد.کنترل تورم و قیمت‌ها باید حتما در دولت رئیسی مورد توجه قرار گیرد.

این نماینده مجلس در ادامه با اشاره به ضرورت تیم اقتصادی هماهنگ در دولت سیزدهم بیان داشت: هماهنگی در تیم اقتصادی دولت سیزدهم به رئیس‌جمهور برمی‌گردد و بستگی دارد که وی چه کسی را برای این مسئله در نظر گیرد.

وی بیان کرد: به هر صورت رئیس جمهور تیم بسیار خوبی را در بخش اقتصادی کشور در کنار هم قرار داده و به مجلس شورای اسلامی معرفی کرده است. این تیم متشکل از افراد جوان در کنار افراد با تجربه است و برخی از آنان سوابق خوبی هم دارند و حتی سوابق وزارتی هم در بین آنها دیده می شود.

این نماینده مجلس ادامه داد: همچنین معاون اول رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه افراد اجرایی هستند. گزینه پیشنهادی وزارت اقتصاد هم یک فرد دانشگاهی است و قرار گرفتن این افراد در کنار یکدیگر به حل مشکلات کمک می‌کند.

آرامی با بیان اینکه در مجموع می‌توان گفت که گزینه‌های خوبی به مجلس معرفی شده‌اند، اظهارداشت: مهم این است که رئیس جمهور به وعده‌ها و شعار‌هایی که در زمان انتخابات داده است به خوبی عمل کند.