کابینه رئیسی نمره قبولی می گیرد/ وزرای پیشنهادی باتجربه و متخصص هستند

جعفر راستی ، نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با «افکارنیوز» درمورد کابینه معرفی شده دولت سیزدهم بیان کرد: طبق زمانبندی کابینه دولت معرفی شد و اکنون نیز مجلس از روز اول هفته درحال بررسی سوابق و برنامه های وزرای پیشنهادی دولت است.

کابینه رئیسی نمره قبولی می گیرد  وزرای پیشنهادی باتجربه و متخصص هستند

وی افزود: بیشتر اعضای کابینه معرفی شده باتجربه و متخصص و باتحصیلات مرتبط هستند و درمجموع می توان گفت که کابینه حجت الاسلام رئیسی نمره قبولی می گیرد. امید است که وضعیت کل کابینه در این هفته مشخص شود.

راستی ادامه داد: برخی از نمایندگان نقدهایی به افراد کابینه دارند. به طورمثال عده ای معتقد هستند وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش سابقه و مسئولیتی در این وارتخانه نداشته است اما به هرحال نظرات مختلف است و نظر من درمورد وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش مثبت بود. 

*تفاوت نظر نمایندگان لازم و برای تقویت کابینه حجت الاسلام رئیسی است

این نماینده مجلس عنوان کرد: اکنون در این وزارتخانه طرح نو و افکار نو و افرادی که شجاعت داشته باشند اصلاحات اساسی در آموزش و پرورش کشور ایجاد کنند، کم هستند. من یکی از مشوقانی بودم که تاکید کردم می تواند تحول ایجاد کند و تحصیلاتش مرتبط و اراده جدی دارد.

وی اظهار کرد: البته که نظرات مخالفی درمورد برخی از وزرا داشتم و این طبیعی است. بیش از 280 نماینده با تفکرات مختلف در مجلس حضور دارند و اصل و هدف نیز وحدت همین نظرات مختلف با سلایق متفاوت است. بنابراین تفاوت نظر طبیعی است و لازمه کار است.

راستی درانتها اظهارکرد: اگر نمایندکان مخالفت یا موافقتی می کنند برای تقویت کابینه حجت الاسلام رئیسی است. اگر او باکابینه قوی کارش را آغاز کند توان بیشتری برای حل مشکلات دارد. درپایان لازم به ذکر است که کابینه خوب و قابل قبولی معرفی شده است.