احیای اعتماد مردم با کار جهادی، وظیفه دولت است

حجت الاسلام حسین میرزایی ، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با «افکارنیوز» اولویت های نخست دولت جدید را برشمرد: اولویت کار دولت مسئله سلامت و اقتصاد است. اما به هرحال اولویت ها ممکن است ازجهت اهمیت و زمان قابل تغییر باشد. از جهت زمان اولویت نخست دولت مسئله سلامت و معیشت است.

نماینده اصفهان در مجلس یازدهم

او گفت: اما از جهت رتبه مسئله فرهنگ و فسادستیزی و عدالت نیز در رتبه بعدی هستند. بنابراین در مقطع خاص زمانی فعلی همت دولت باید درمسیر رفع مشکلات سلامت مردم و درعین حال رفع مشکلات معیشتی آن هاست.

میرزایی ادامه داد: درسال های گذشته به دلیل سوءمدیریت و رهاشدگی حوزه های مختلف کشور از جمله مدیریت و نظارت بر اجرای مصوبه ها و عدم بررسی وضعیت اقتصاد باعث افزایش فشار به مردم و بی ثباتی قیمت کالاهای اساسی شد. کالاهایی که باید در باثبات ترین شرایط ممکن تولید و توزیع شوند به روزی افتادند که هر روز نسبت به روزگذشته قیمتشان متفاوت بود و افزایش داشت.

*بازدیدهای رئیس جمهور در روزهای ابتدایی نوید روزهای خوبی است

این نماینده مجلس افزود: حتی در روزهای ابتدایی کار دولت شاهد بازدید سرزده رئیس جمهور از استان خوزستان بودیم. استانی که با هزار امید و آرزو به دولت روحانی رای داد اما درتمام این سال ها جز بی مهری و بی توجهی هیچ چیز ندید.

وی تصریح کرد: این اقدام رئیسی بین مردم باعث امیدواری است و بعد از مدت ها مردم احساس کردند که مسئولان آن ها را درک می کنند و از نزدیک مشکلات آن ها را می بینند و گوش شنوا دارند.

میرزایی تاکید کرد: بنابراین درکنار رسیدگی به سلامت و مقابله با ویروس کرونا و بهبود وضعیت اقتصادی، دولت موظف به ترمیم و احیای اعتماد از دست رفته مردم به حاکمیت است. اعتمادی که می تواند پشتوانه تصمیمات مهم و موفقیت های دولت خواهد بود.

نماینده مردم ... در مجلس درانتها اظهارکرد: دلسردی جامعه موجب فرسودگی و ازبین رفتن انگیره مسئولان است. لذا این رابطه دوسویه باید اصلاح شود و با آسان شدن زندگی مردم چرخه وابسته تولید، پیشرفت و افزایش نظارت مسئولان راه بیفتد.