آیت الله رئیسی در سیستان و بلوچستان: راهکارهایی برای حل مشکل آب زابل اندیشیده شده است

رئیس جمهور گفت: یکی از دغدغه‌های منطقه زابل موضوع آب است و ما قبل از اینکه به این استان بیاییم یک نشست های داشتیم با همکاران راهکارهایی برای این موضوع وجود دارد و برای آن ۲ یا سه راهکار پیشنهاد شده است.

وی اظهارداشت: سعی می‌کنیم به میزانی که مشکلی از جهت اصول بهداشتی نداشته باشد در منطقه با همکارانم حضور پیدا کنم و با همفکری مسوولان محترم محلی، نماینده ولی فقیه و استاندار و مسوولان دیگر در جریان مسائل منطقه قرار بگیریم و برای هر کدام به یاری خدا راهکارهایی داشته باشیم.

وی افزود: یکی از دغدغه‌های منطقه زابل موضوع آب است و ما قبل از اینکه به این استان بیاییم یک نشست های داشتیم با همکاران راهکارهایی برای این موضوع وجود دارد و برای آن ۲ یا سه راهکار پیشنهاد شده است.

رییس جمهوری گفت: قرار است وزیر نیرو که ایشان نیز در این سفر همراه ما هستند با همراه مسوولان محلی و استاندار برای موضوعات فکر می‌کنند و ما هم دست به کارشویم و بتوانیم برای رفع دغدغه مردم گام جدی برداریم.

وی بیان کرد: پروژه راه‌آهن سیستان از مباحثی که مطرح شده و ان شاء الله آن را در این سفر بررسی می‌کنیم.

آیت الله رئیسی در سیستان و بلوچستان: راهکارهایی برای حل مشکل آب زابل اندیشیده شده است

رئیسی اظهارداشت: برای برخی از استان‌ها به دلیل مشکلاتی که دارند یک ویژگی قائل شدیم که استانداران آن بتوانند موضوع را سریع‌تر با دولت مطرح کنند و اختیارات ویژه داشته باشند که خودشان در استان مسائل را حل و فصل کنند که سیستان و بلوچستان جزو همین استان هاست.

رئیسی قرار است عصر امروز در چند جلسه در زاهدان نیز حضور پیدا کند.